معاون هماهنگی استاندار یزد :

مصرف سوخت در گلخانه ها و صنایع با معیار استاندارد سنجیده شود

معاون استاندار یزد در سیزدهمین جلسه کارگروه انرژی استان با اشاره به آغاز فصل سرما خواستار عزم جدی مدیران حوزه انرژی و تولید در مدیریت مصرف شد.

محمد جواد ابوالحسینی در این نشست که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد گفت: بر اساس گزارش های میدانی مصرف سوخت با سرانه تولید در برخی محصولات بخش کشاورزی و صنعت بیش از معیار است و حتی در برخی از محصولات شاخصه ای برای سنجش آن نیز وجود ندارد.

وی ادامه داد: انتظار داریم استاندارد مصرف در بخش کشاورزی و صنعت سنجیده شده و میزان انحراف از مصرف با جدیت کاهش یابد و در این مسیر متولیان حوزه صنعت، کشاورزی و انرژی می بایست با اداره کل استاندارد همراهی نمایند.
رئیس کارگروه انرژی استان افزود: در طول دو سال گذشته اقدامات ارزشمندی در مدیریت مصرف صورت گرفته است که برای آینده استان ارزشمند است و تلاش ما در این زمینه باید افزایش یابد.
ابوالحسینی با اشاره به آیین نامه های صادر شده در زمینه مدیریت مصرف و مدیریت ارزش اظهار داشت : ظرفیت خوبی در این آیین نامه ها برای افزایش بهره وری و ارزش گذاری انرژی صرفه جویی شده در بخش های دیگر وجود دارد.
وی همچنین به وضعیت نیروگاه های تولید برق استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: زیرساخت تولید ، انرژی است و می بایست مسایل زیست محیطی در این زمینه رعایت شود تا ضمن کسب ثروت ، محیطی سالم را داشته باشیم .
در این نشست آخرین وضعیت رصد فعالیت زیرساخت های تولید ومصرف انرژی مورد بررسی قرار گرفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات