معاون استاندار یزد از توجه ویژه یزدتایر به اشتغالزایی پایدار قدردانی کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد، یزد تایر را از پیشران های صنعت استان نام برد و گفت: این واحد صنعتی با مدیریت خوب نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار داشته است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مدیرعامل مجتمع صنایع لاستیک یزد عصر امروز در جریان دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گزارشی از آخرین وضعیت این شرکت‌ ارائه داد.
 
شاه‌حسینی با بیان اینکه شرکت یزد تایر یکی از شرکت‌های بزرگ در کشور و افتخاری برای استان یزد است، اظهار داشت: کویرتایر که طی سال های گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته تا به جایگاه فعلی برسد و این اشتغالزایی را رقم بزند، الان مثل نگینی در کشور می درخشد.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی از جمله یزدتایر در برابر محدودیت‌ها و تحریم‌ها ایستادگی می‌کنند و مغلوب رکود نشدند و مسیر پیشرفت و تعالی را بهتر از گذشته پیش رفتند و از تحریم به عنوان فرصت برای تعالی و پیشرفت خود استفاده کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به اقدامات صورت گرفته در مجموعه اشاره کرد و گفت: همکاری همه جانبه با ستاد تنظیم بازار استان، مدیریت مطلوب عرضه لاستیک، اعطای ۱۵ نمایندگی در سطح استان برای ارائه بهتر خدمات و... از جمله اقدامات این مجموعه دز استان یزد است.

شاه‌حسینی ادامه داد: در این دیدار درخواست‌هایی که مدیرعامل یزد تایر مطرح کردند را به جد پیگیری می‌کنیم تا در گام اول از طریق استان و در گام دیگر از طریق مرکز پیگیری کنیم.

شایان به ذکر است، مجتمع صنایع لاستیک یزد توانسته است با تکیه بر نیروهای زبده و فناوری به روز خود بار دیگر موفق به دریافت نشان عالی در واحد نمونه استاندارد کشوری شد و توانست به عنوان واحد نمونه تولیدی در استان پهناور یزد و صادر کننده نمونه تولیدی در استان شناخته شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات