در هفته دفاع مقدس و سالگرد فاجعه منا؛

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از خانواده شهدای حج ‌تجلیل کرد

کنگره ملی لاله‌های سفید، بزرگداشت شهدای حج خونین سا‌ل‌ ۶۶ و شهیدان فاجعه منای سال ۱۳۹۴ هم‌زمان با سراسر کشور با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه دوم مهرماه در مراسم کنگره ملی لاله های سفید که با حضور ویدئوکنفرانسی "سعید اوحدی" معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزار شد، ‌"‌احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر حج و زیارت ‌استان و تعدادی از خانواده‌های شهدای حج ‌‌حضور داشتند.
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم از انجام مکاتبه‌ای با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای فرهنگ عمومی و شورای امنیت ملی برای نام‌گذاری روز دوم ‌مهر ماه به نام روز "شهدای منا"‌ خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با این اقدام یاد و خاطره این شهدای مظلوم بیش از پیش زنده بماند.

معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار در مراسم کنگره ملی لاله های سفید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از خانواده شهیدان "حاج حسن دانش"، "بتول شیخ‌العارفین" و "سکینه عسکری باقرآبادی" ‌با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد.

‌★‌‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات