معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد در پيامي روز آتش نشاني و ايمني را تبريك گفت

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد در پيامي روز آتش نشاني و ايمني را به تلاشگران خستگي ناپذير و ايثارگر در اين عرصه تبريك و بر جايگاه والاي ايثار و شهامت در مسير خدمت به جامعه تاكيد كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،«محسن صادقيان» معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد در پيامي هفتم مهرماه روز آتش نشاني و ايمني را تبريك و از خدمات شبانه روزي آتش نشانان استان قدرداني كرد.

متن كامل اين پيام:
همانا خدا را در زمين بندگاني است كه براي رفع نيازهاي مردم مي كوشند، ايشان درروز قيامت و از عذاب در امان هستند.      (امام موسي كاظم (ع))


با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) ، هفتم مهرماه روز آتش نشاني و ايمني روز تجليل و پاسداشت جايگاه مرداني است كه از جنس ايثار، شهامت و شهادتند.
فرشته هاي نجاتي كه آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه مي كشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگي خلق خاموش كنند.
امروزه ما شاهد آن هستيم كه ايثار و از جان گذشتگي در تمامي بدنه سازمان ها و واحدهاي آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري ها و دهياري هاي استان جاري است و شما عزيزان آتش نشان پيرو و رهرو همكاران فقيد و حماسه ساز خود هستيد.
اينجانب ضمن تقدير و تشكر از خدمات شبانه روزي آتش نشانان استان ،روز آتش نشاني و ايمني را صميمانه تبريك عرض نموده و آروزي توفيق و سلامتي را براي كليه آتش نشانان فداكار استان از خداوند منان خواستارم.

*خبرنگار:فاطمه شريفي
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات