استاندار یزد تأكيد كرد:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همراه با برند سازی دارالعباده و دارالعلم بودن یزد باشد

استاندار يزد با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان يزد اظهار داشت: شايسته است در معرفي فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان برند سازی دارالعباده و دارالعلم بودن يزد به‌درستی صورت گیرد.
 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز سه‌شنبه 17 آذرماه سومين جلسه هماهنگي مركز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور استاندار يزد، مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان و اعضاي اين مركز در سالن زنده‌یاد حميديا استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين جلسه تأکید کرد: ضروري است براي جذب سرمایه‌گذاران داخلي و خارجي اولویت‌های پروژه‌ها در استان و كاربري آن‌ها به‌صورت شفاف مشخص شود.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: براي معرفي پروژه‌های سرمایه‌گذاری بايد تمام زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موردنياز از قبيل آب موردنياز صنعت، برق، گاز، جاده‌های مواصلاتي فراهم شود.
وي افزود: براي اينكه سرمایه‌گذاران با آرامش خاطر و احساس امنيت به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف استان جذب شوند ارائه تسهيلات ارزي، مجوزها و مشوق‌های لازم امري ضروري است.
ميرمحمدي تصريح كرد: براي اينكه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان تسهيل شود لازم است مسئولان و مديران دستگاه‌ها در چارچوب قانون تصميمات شجاعانه بگيرند و براي پروژه‌های استان نگاه بلندمدت و آینده‌نگر داشته باشند.
مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري نيز در اين جلسه ضمن تشريح جمع‌بندی نهايي فرصت‌های سرمایه‌گذاری شاخص استان اظهار داشت: از 986 فرصت سرمایه‌گذاری در استان 39 پروژه در 6 حوزه به تأييد نهايي رسيده است.
‹‹سید حسین دشتي›› ادامه داد: 10 پروژه در حوزه آب و انرژي، 9 پروژه در حوزه صنعت و معدن،7 پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران شهري و فناوري اطلاعات و 3 پروژه در حوزه ميراث فرهنگي و گردشگري احصاء گرديده و 10 پروژه سرمایه‌گذاری ديگر نيز از اين تعداد در مرحله برآورد هزینه‌های مالي است.
 
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات