موفقیت بانوی کارآفرین بافقی در دامپروری

بانوی کارآفرین بافقی توانسته است با سرمایه و اخذ تسهیلات برای ۶ نفر در تولیدات دامی و لبنی اشتغال ایجاد کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد، رضیه قاسمزاده که حدود ۴ سال است به نگهداری گاو شیرده و گوشتی مشغول می باشد در حاشیه بازدید مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از مجتمع گاوداری اظهار داشت: با همراهی همسرم اقدام به پرورش گاوهای دو منظوره شیری و گوشتی با مقاومت و طول عمر بالای اقتصادی کردیم.
وی با بیان اینکه در این مجتمع ۶۰ راس دام پرورش داده می شوند بیان کرد:از تعداد کل دامها ۳۰ راس آن مولد هستند .
قاسمزاده به اشاره به اخذ ۷۰ میلیون تومان تسهیلات با همکاری جهاد کشاورزی تصریح کرد:گاوداری دارای سیستم مکانیزاسیون است.
این بانوی موفق بافقی ضمن رضایت از اقدامش خاطر نشان کرد:قراردادی با شرکت سنگ آهن و کارخانجات تعمیرات لکوموتیو منعقد و خدا را شکر بازار فروش مهیا شده است.
قاسمزاده افزود:در کنار گاوداری کارگاهی برای فرآورده های لبنی نیز تجهیز شده و روزانه ۶۰۰ کیلو شیر را تبدیل به محصولات لبنی می کنیم.
کارآفرین موفق با بیان اینکه در چندین سال گذشته با هزینه بیش از ۶۰۰ میلیون گاوداری را راه اندازی کرده است عنوان کرد:گنجایش بافق می تواند برای خرید شیر و محصولات لبنی افزایش یابد در نظر داریم ۴۰ راس گاو دیگر نیز خریداری کنیم.
وی از احداث کارگاه برای پاستوریزه کردن شیر خبر داد و گفت: برآورد برای اجرای این طرح ۵۰۰ میلیون تومان است .
وی که با اقدام به اینکار موجب کارآفرینی برای ۶ نفر بطور مستقیم شده است یادآور شد:کود دام از شش ماه گذشته تا اسفند ماه پیش فروش شده است. 
وی ابراز امیدواری کرد با حمایت مسوولان شاهد گسترش این طرح باشند و خطاب به بانوان شهرستان گفت: تا حد توان تلاش و کوشش نموده و با توکل به خدا در راه اهداف بلند گام بردارند.

مطالب مرتبط

شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
افزودن نظرات