استاندار یزد:

مکانیزمی برای انتقال تجربیات بازنشستگان به کارکنان فراهم شود/ در وجود بازنشستگان، معدنی از تجربه و د‌رس نهفته است

استاندار یزد در جمع بازنشستگان استانداری یزد با تاکید بر ضرورت فراهم شدن مکانیزمی برای انتقال تجربیات بازنشستگان به کارکنان امروز و آینده، گفت: در وجود هر یک از بازنشستگان، معدنی از تجربه و در‌س نهفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، همزمان با بزرگداشت هفته دولت و به مناسبت روز تکریم خانواده و بازنشستگان، مراسم گردهمایی بازنشستگان استانداری با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ‌و "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، در مجموعه رفاهی زنبق یزد برگزار شد. استاندار یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت، با ابراز خرسندی از حضور در جمع بازنشستگان استانداری، بیان کرد: یکی از افتخارات منحصر به فرد برای استاندار این است که بازنشستگان حاضر در این جلسه از همکارانش بوده اند.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: باید جمع بازنشستگان استانداری را قدر بدانیم و در جهت تقویت این عزیزان قدم‌های خوب و ارزنده ‌ای برداشته شود که در این رابطه با اعضای هیئت مدیره ‌کانون بازنشستگان استانداری جلسات هم اندیشی برگزار شده است.
وی افزود: استانداری یزد آمادگی دارد تا هر حمایتی که منجر به تقویت کانون‌ بازنشستگان استانداری شود را انجام دهد و دوستان بازنشسته می توانند پیشنهادات خود را در این رابطه ارائه دهند زیرا اعتقاد داریم روابط صمیمانه بازنشستگان با مجموعه کارکنان استانداری به گونه ای است که تفکیکی بین بازنشستگان و کارکنان قائل نیستیم.
عالی ترین مقام اجرایی استان خاطرنشان کرد: حمایت ها و تقویت ها نباید صرفاً در مسائل مادی خلاصه شود زیرا در بسیاری از مواقع همین کنارهم نشستن ها و دورهمی ها موجب تقویت همراهی ها و همدلی ها می شود ‌و آثار خوب و فواید موثری دارد.
"طالبی" با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم امیرخانی از بازنشستگان استانداری یزد، گفت: هر یک از بازنشستگان معدنی از درس و تجربه هستند ‌و باید مکانیزمی فراهم شود تا بتوانیم تجربیات بازنشستگان را به کارکنان امروز و آینده انتقال دهیم.
استاندار یزد در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه فضای صمیمانه و انگیزه های بالای کاری دوره های قبل، کمتر در فضای امروز استانداری وجود دارد، خاطرنشان کرد: می‌توان با برقراری ارتباطات بین بازنشستگان و کارکنان استانداری و بیان خاطرات و تجربیات گذشته شرایطی فراهم کرد تا به‌ صمیمیت ها، ‌همدلی ها و انگیزه های بالای کاری گذشته در مجموعه استانداری بازگردیم.

★خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات