با حضور فرمانداران و بخشداران؛

نشست آموزشي توجيهي سامانه جامع انتخابات برگزار شد

نشست آموزشي، توجيهي سامانه جامع انتخابات با حضور رئيس ستاد انتخابات استان، فرمانداران و بخشداران استان يزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، شامگاه جمعه 13 آذرماه نشست آموزشي، توجيهي سامانه جامع انتخابات با حضور رئيس، دبیر و رئيس كميته فناوري اطلاعات ستاد انتخابات استان، فرمانداران و بخشداران برگزار شد.
رئيس كميته فناوري اطلاعات و ارتباطات ستاد انتخابات استان در این جلسه اظهار داشت: تمامي فرآيندهاي انتخابات پنجمين دوره  مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي به‌صورت ديجيتالي و از طريق سامانه جامع صورت می‌گیرد و تنها اخذ رأي با تعرفه‌های كاغذي انجام می‌شود.
«اكرم فداكار» افزود: الكترونيكي شدن فرآيندها علاوه بر سهولت كار مسئوليت عوامل اجرايي را دوچندان كرده ولازم است توجه ویژه‌ای به اين بخش شود.
وي تأكيد كرد: آموزش‌های لازم به كارشناسان فناوري اطلاعات و ارتباطات فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها داده‌شده است و روند آموزش‌ها تا زمان نزدیک شده به انتخابات ادامه دارد.
مديركل فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداری يزد پوشش و دسترسي شعب احتمالی اخذ رأی را مطلوب ارزيابي كرد و تصریح کرد: خطوط ارتباطي این مراکز به وضعیت پایداری رسیده و جای هیچ‌گونه نگرانی در این حوزه نیست.
گفتنی است در اين جلسه فرم‌های مختلف سامانه جامع انتخابات بررسي و نحوه امضاي ديجيتال فرمانداران و بخشداران از طريق كارت ملي هوشمند آموزش داده شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات