نشست ستاد بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومي استان برگزار شد

اولين نشست ستاد بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی استان با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری، معاون سيماي مركز يزد و اعضاي ستاد بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومي استان در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، پیش از ظهر چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه نشست ستاد بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی استان با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری، معاون سيماي مركز يزد، مسئولين روابط عمومي فرمانداري ها و اعضاي شوراي هماهنگي روابط عمومي ها، به عنوان اعضاي ستاد بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومي استان در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
مدير كل روابط عمومي استانداري با اشاره به نام گذاري سال توسط مقام معظم رهبري گفت: اگر روابط عمومی به عنوان یک واحد ارتباط گر در هر سازمان به دنبال ارتباط موثر باشد همدلی یک اصل مهم در این مسير است.
پاك طينت در این نشست با اشاره به اینکه هفته ارتباطات و روابط عمومی از 27 اردیبهشت ماه آغاز مي شود و تا دوم خرداد ادامه دارد اظهار داشت: شایسته است مسئولین روابط عمومی ها تمام تلاش خود را برای تبیین نقش روابط عمومي ها انجام دهند و مردم را با وظايف روابط عمومي ها آشنا سازند.
وي توجه به شعار سال را از وظايف تمامي اقشار مختلف جامعه دانست و افزود: امسال شعار مطرح شده از طرف رهبري معظم به مقوله ي همدلي اشاره دارد كه بخشي از وظيفه ذاتي روابط عمومی هاست و باید امسال را سالي براي فعاليت مضاعف روابط عمومي ها دانست و در تحقق، تشریح و تبیین این فرمایش رهبر فرزانه انقلاب تلاش مضاعف نمود.
مسئول ستاد بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومي، جاری و عملی شدن شعار سال را مهم دانست و گفت: اگر همدلي در سطوح مختلف جامعه محقق شود، بسیاري از موانع، مشکلات و بد اخلاقی ها رفع خواهد شد و کشور گام بزرگی را در جهت رشد و توسعه بر مي دارد.
پاک طینت در ادامه سخنان خود به شعار امسال هفته ارتباطات و روابط عمومی در استان یزد اشاره و عنوان کرد: شعار امسال « روابط عمومی آیینه همدلی و همزبانی » است و شایسته است مسئولین روابط عمومی ها اهتمام و نگاه ویژه ای به این شعار داشته باشند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به صدور ابلاغ براي مسئولان روابط عمومي فرمانداري ها به عنوان مسئول تشكيل ستاد بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عموومي در هر شهرستان گفت: در تمامي شهرستان ها ستاد بزرگداشت هفته مذكور تشكيل مي گردد و برنامه های پيشنهادي از طرف آنان پس از تصويب در ستاد مركزي، قابل اجرا است.
پاك طينت، تشريح برنامه ها در يك نشست خبري را خاطر نشان ساخت و افزود: برنامه هاي هفته بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومي، پس از جمع بندي و نهايي شدن جدول زماني آنها از طريق رسانه هاي گروهي به اطلاع مردم رسانده مي شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات