نشست شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران برگزار شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار يزد، مسائل ایثارگران استان در نشست شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران بررسی شد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران عصر دو‌شنبه ششم دی ماه با حضور «محمدعلي طالبي» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاوران استاندار و اعضای این شورا در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
مشاور استاندار در امور ایثارگران و دبیر شورا در اين نشست گفت: با پيگيري هاي انجام شده، مشکل پذیرش ایثارگران با بیمۀ ایران در برخی بیمارستان‌های خصوصی تعیین تکلیف شده است.
«احمدعلی دشتی‌پور» بیان کرد: موضوع استفادۀ ایثارگران استان از مکان‌های ورزشی با تخفیف 50 درصد از طریق توافق‌های صورت گرفته با مدیرکل ورزش و جوانان رفع شده است.
وی افزود: جلوگیری از موازی‌کاری دستگاه‌ها در رابطه با فعالیت‌هایی چون جمع‌آوری خاطرت رزمندگان از دیگر مصوبات جلسۀ پیشین بود که ضروری است بخش‌های مختلف برای ثبت خاطرات با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان همکاری کنند.
مشاور استاندار در امور ایثارگران اقدام نکردنِ ادارات و سازمان‌ها برای پرداخت پاداش ارفاقی سنوات اسارت آزادگان و فوق‌العاده ایثارگری ماده 51 کارکنان خود را از دیگر مواردی دانست که از سوی دفتر امور ایثارگران و بنیاد شهید پیگیری شده است تا برای اجرایی شدن در دستور کار قرار گیرد.
گفتني است در این نشست روند و نتیجۀ پیگیری مصوبات جلسۀ پیشین شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران در خصوص مباحث مرتبط با واگذاری زمین به صورت مشاعی برای ایثارگران و فرزندان شاهد، عدم پرداخت پاداش ماده 51 و سنوات اسارت آزادگان در برخی دستگاه‌ها و رفع مشکل مسکن مهر ایثارگران و خانواده‌های شهداي استان تشریح و بررسي شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات