به مناسب سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد :

نشست مشترک استاندار یزد با جمعی از آزادگان سرافراز استان

نشست مشترک استاندار یزد با جمعی از آزادگان سرافراز استان، به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست مشترک با جمعی از آزادگان سرافراز استان که به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با تبریک این روز و با بیان اینکه پس  از گذشت 30 سال از  بازگشت آزادگان، هنوز حلاوت و شیرینی آن در کام ایرانی ها تازه است، افزود: این شادی برای ما در حد بزرگترین پیروزی تاریخ معاصر ایران بود.
 وی افزود: روح همبستگی و شور اتحاد ایجاد شده از بازگشت آزادگان به کشور، فراموش شدنی نیست.
 استاندار با بیان اینکه در زمینه های مختلف همراه و در کنار ایثارگران و آزادگان هستیم افزود: کمیته هایی را برای رفع مشکلات مختلف ایثارگران از جمله در حوزه های اشتغال و مسکن تشکیل می‌دهیم.
 دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم اصلاح قوانین مربوط به ایثارگران، عنوان کرد: یکی از محورهای همکاری دولت با مجمع نمایندگان استان در حوزه اصلاح قوانین بوده و با جمعبندی خواسته های جامعه ایثارگری استان، این موارد را در مجلس دنبال می‌کنیم.
 استاندار با بیان اینکه جامعه آزادگان، جامعه ای فرهیخته و با ظرفیت های بسیار زیادی است، افزود : با توجه به انگیزه و توان  بالای آنها، باید از این ظرفیت ها در زمینه های گوناگون به کار گرفته شود.
دکتر طالبی در انتها یکی از راه های شناخت و بهره گیری از این ظرفیت ها را ایجاد تشکل ها دانست و افزود: آزادگان بیش از هر جامعه ایثارگری دیگری آمادگی تشکل گرایی را دارند و می‌توانند با ایجاد تشکل ها اقدامات موثری را سامان دهند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات