نشست هم انديشي شوراي اسلامي استان با اداره كل آموزش و پرورش

نشست هم انديشي شوراي اسلامي استان يزد با اداره كل آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، اولين نشست هم انديشي اعضاي شوراي استان با مديركل آموزش و پرورش در دفتر اين شورا برگزار شد.

رئيس شوراي اسلامي استان در این جلسه اظهار داشت: در استان يزد علي رغم شرايط نامساعد اقتصادي خيرين فعال در حوزه ساخت و تجهیز مدارس داريم كه آماده هرگونه همكاري با آموزش و پرورش مي باشند و اين خود براي استان پتانسيل مثبتی تلقي مي شود.
«محمد فقيه خراساني» ادامه داد: اميدواريم شوراها و آموزش و پرورش استان با يكديگر همكاري مستمري داشته باشند تا ديگر فردي درجامعه به دليل فقر از تحصيل باز نماند و مدارسي كه به لحاظ ساختماني، آموزشي و بهداشتي امكانات لازم را ندارند تجهيز شوند.
 مديركل آموزش و پرورش استان نيز در اين جلسه گفت: پيشگامي استان يزد در كنكور سراسري در 22 سال گذشته وام دار سه شاخص نيروي انساني، منابع و محتواي ارزشيابي و فضاي فيزيكي و تجهيزات مي باشد.
«احمد شيرزاد» افزود: اميدواريم شوراها و شهرداريها با بازديد از مدارسي كه داراي مشكل هستند بتوانند معضلات آنان را از طريق خيرين و آموزش و پرورش رفع كنند.
گفتني است در ادامه اين نشست هركدام از اعضاي شوراي اسلامي استان پيشنهادات خود را در موارد: كمبود وسايل نقليه، سرانه ورزش دانش آموزان، نيروي بومي در شهرستانها و امكانات بهداشتي و آموزشي و افزايش اعتبار و توجه به معلمان شاغل در نهضت سوادآموزي مطرح كردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات