نشست کمیته راهبردی امنیت فناوری اطلاعات استانداری یزد برگزار شد

«محمد حسین پارسائیان» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در نشست کمیته راهبردی امنیت فناوری اطلاعات استانداری یزد با حضور جمعی از مدیران کل و کارشناسان این حوزه به تشریح وضعیت فعلی و برنامه های امنیت فناوری اطلاعات استانداری و شبکه دولت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خاطرنشان کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیا و از جمله کشور ما جایگاه ویژه ای دارد بطوریکه مقام معظم رهبری بارها به این موضوع و اهمیت آن اشاره کرده است و ما هم باید در این خصوص بروز باشیم و نباید از این مسئله مهم غافل شویم.

وی تاکید کرد : باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برای تقویت و توسعه راهبردی شبکه فناوری اطلاعات و شبکه دولت در استانداری و فرمانداری های شهرستان ها ارائه شود.

پاسائیان ابراز داشت: برآورد دقیقی همراه با جزئیات از میزان نیازها، تجهیزات لازم و منابع اعتباری برای توسعه و تقویت شبکه و استفادها از اینترنت در محیط اداری ارائه شود تا در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بر نظارت و بازدید برای شرایط و وضعیت امنیتی IT در کلیه سازمان ها استان تاکید کرد و خواستار توسعه و تقویت شبکه دولت شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات