نظارت ضامن خدمات رسانی بهتر دستگاههای اجرایی یزد به مردم است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: نظارت  به عنوان تکمیل کننده و همچنین ضامن خدمات رسانی بهتر دستگاههای اجرایی به مردم است  

محمد حسین پارسائیان روز یکشنبه در دیدار با رضا مختاری بازرس کل استان یزد، افزود: نظارت و بازرسی یکی از اصول مهم  خدمات رسانی بهتر به مردم است  و هر کجا این مهم کم رنگ شد با گلایه مندی مردم مواجه خواهیم بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در استان یزد تعامل بسیار مثبت و خوبی بین دستگاههای نظارتی و مدیریت ارشد استان وجود دارد وهمین ارتباط مستمر باعث شده رضایت مندی  اقشار مختلف را تا حد زیادی داشته باشیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: با توجه  به حضور کارشناسان سازمان بازرسی استان یزد در ادارت و ارگانها و انجام بازرسی‌های مستمر توسط  این نهاد ، شاهد کمترین تخلف و نارسایی و سوء جریانات اداری و مالی در ادارت استان هستیم .

پارسائیان افزود: البته جز این هم از استان دارالعباده و دارالعلم یزد انتظار نداریم و خوشبختانه پرسنل اداری و مجموعه کارکنان دولت در استان علی رغم برخی کمبودهای تجهیزاتی و پرسنلی ، با نهایت توان و پاک دستی و گشاده رویی به مردم خدمت رسانی می کنند وقدردان زحمات آنها هستیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: بررسی عملکرد دستگاهای اجرایی و پرسنل اداری نیز بر اساس همین سامانه خواهد بود و گزارش جمع بندی شده  و عملکرد هر یک از دستگاه های اجرایی استان به استاندار محترم ارائه می شود.

رضا مختاری بازرس کل استان یزد نیز در این دیدار ضمن تشکر از خدمات انجام شده  توسط استاندار و مجموعه مدیران دولتی در استان یزد  مواردی را جهت هر گونه هماهنگی و همکاری بهتر بیان کرد .

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات