توسط مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری انجام شد؛

نظارت میدانی بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اداره كل فنی و حرفه‌ای یز‌د

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد از نحوه هزینه کرد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای اداره کل فنی و حرفه ای استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد "فخرالسادات خامسی ‌هامانه" مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ‌با حضور در محل مرکز شماره یک آموزش فنی و حرفه ای استان یزد نحوه هزینه کرد اعتبارات سرمایه ای در این مرکز را مورد بررسی قرار داد.
این اعتبارات به مبلغ ٣ میلیارد و ٨٠ میلیون ریال از طریق سازمان امور اجتماعی کشور و با پیگیری، ارائه پیشنهاد، تخصیص و جذب اعتبار توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی استان هزینه شده است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ضمن بازدید از تجهیزات خریداری شده در مرکز شماره یک آموزش فنی و حرفه ای یزد ابراز امیدواری ‌کرد: با توسعه امکانات آموزشی در مناطق حاشیه ای و محروم استان، شاهد ارتقای توانمندی خانواده ها، افزایش نرخ اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی در استان باشیم.
‌خامسی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در این مرکز، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی مناطق حاشیه نشین کشور را از مهم ترین اهداف دولت تدبیر و امید دانست و لازمه این امر را اجرای برنامه های پیشگیرانه، استفاده از مشارکت مردمی و فعالیت دفاتر تسهیل گری محلی ‌عنوان کرد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در حاشیه این دیدار از کارگاه های مختلف مرکز شماره یک آموزش فنی و حرفه ای یزد بازدید نمود.

مطالب مرتبط

شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
افزودن نظرات