آغاز فعالیت های انتخاباتی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد/ دکتر فاطمی:

نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر اساس چهار مولفه‌ «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» است

استاندار یزد از آغاز فعالیت های انتخاباتی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد خبرداد و گفت: نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر اساس چهار مولفه‌ «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نخستین جلسه ستاد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی به ریاست استاندار یزد و حضور فیزیکی بر خط فرمانداران برگزار شد.
 
دکتر فاطمی، برگزاری نخستین جلسه این ستاد را به مثابه سوت آغاز فعالیت های مربوط به برگزاری انتخابات در استان دانست و گفت: نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر اساس چهار مولفه‌ «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» است.
 
استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: برنامه ریزی ها باید در راستای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و در امنیت و سلامت کامل و رقابت سالم باشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت مجلس از منظر امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: ایشان در یکی از بیانات خوب می فرمایند: «مجلس در راس امور است» که این امر مؤید اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در کشور است.
 
دکتر فاطمی خاطرنشان کرد: تشکیل مجلس انقلابی، فاضل، دانشمند و همراه با آرمان های انقلاب، سبب پیگیری و تحقق مطلوب تر اهداف گام دوم انقلاب خواهد شد.
 
در پایان این جلسه احکام روسا کمیته‌های ستاد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، اعطا شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات