در همایش بانوان اداره کل راه و شهرسازی استان مطرح شد؛

نقش آفرینی بانوان در جامعه ما با آرمان های اصیل انقلاب فاصله دارد

در همایش بانوان اداره کل راه و شهرسازی استان که با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان و خانواده و همچنین مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد بر لزوم نزدیکی نقش آفرینی بانوان در جامعه طبق آرمان های انقلاب تأکید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «فخر السادات خامسی هامانه»، روز پنج شنبه ۱۶ بهمن، در همایش بانوان اداره کل راه و شهرسازی استان که با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان و خانواده، کارکنان زن و همسران کارکنان مرد این اداره کل برگزار شد، حضور یافت.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در جمع بانوان این اداره کل، با اشاره به آرمان های انقلاب در حوزه بانوان و خانواده، بر لزوم حضور بانوان یزدی همانند آنچه تاریخ آنها گواه می دهد، تاکید کرد و تحقق این مهم را لازمه حیات انقلاب دانست.
"خامسی" این اقدام وزارت راه و شهرسازی در خصوص برگزاری همایش بانوان در استان ها را ارزشمند دانست و با بیان اینکه، ما باید طلوع همیشگی انقلاب را جشن بگیریم، یک صدا شدن برای تحقق اتحاد، ایمان و همدلی از سوی بانوان را خواستار شد.
«سودابه احسانی»، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان و خانواده نیز با اشاره ای به نقش زنان در تثبیت انقلاب، قرار گرفتن بانوان در مسیر ارزش های الهی را یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی عنوان کرد و این مهم را موجب قرار گیری بانوان این سرزمین در مسیر کمال انسانیت، عزت نفس و خود باوری دانست.
احسانی در ادامه با اشاره به دستاورد های انقلاب در حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، به نگاه برآمده از اندیشه های اسلامی و نه برداشت های شخصی امام خمینی (ره) در حوزه بانوان و خانواده و همچنین اصل های قانون اساسی بر این مبنا تاکید کرد و این را نکته ارزنده ای برای احقاق حقوق بانوان در همه عرصه ها دانست.
وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین اصل های قانون اساسی، ابراز تأسف کرد که این اصول هنوز نتوانسته با آرمان های انقلاب اسلامی ما تطبیق یابد.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان و خانواده، لازمه تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی را در پیروی از ارکان الهی دانست و به صحنه آمدن زنان در کنار مردان طبق سخن حضرت امام (ره) را موجب تحول فرهنگی و مانعی برای پیشبرد اهداف بیگانگان دانست.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات