رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد تأكيد كرد:

نقش مؤثر رسانه ملي در مشاركت حداكثري مردم در انتخابات

مديركل حوزه استاندار و مسئول كميته تبليغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان گفت: رسانه ملي در جلب مشاركت حداكثري مردم در دو انتخابات مهم پيش رو نقش مؤثر و برجسته‌ای دارد.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، نشست كميته تبليغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان با مديركل و معاونين صداوسيماي مركز يزد در محل اين مركز برگزار شد.
«عباس حيدري» در این نشست اظهار داشت: دو انتخابات پيش روي پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نقش مهمي در سرنوشت كشور و نظام جمهوري اسلامي ايران دارد و بر مناسبات منطقه‌ای بسيار تأثيرگذار خواهد بود.
وی ادامه داد: اين انتخابات سياست خارجي و تأثيرگذاري كشور در دنيا را به‌صورت برجسته آشكار می‌کند.
حيدري با اشاره به فصل سوم قانون اساسي و نقش مردم در نظام جمهوري اسلامي افزود: حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري همواره بر اين نقش تأكيد کرده‌اند و جلب اعتماد مردم و محقق كردن خواسته‌های مردم همواره در صدر اقدامات مسئولین است.
رئیس كميته تبليغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان در پايان سخنان خود از آمادگي اين كميته براي اطلاع‌رسانی شفاف به مردم و تعامل با صداوسيماي مركز يزد خبر داد و تصريح كرد: باهدف ايجاد وفاق، همدلي و جلب مشاركت حداكثري مردم در انتخابات پيش رو آماده هرگونه همكاري با صداوسيما و رسانه‌های گروهي استان هستيم.
مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي نیز در اين نشست ضمن قدرداني از فعالیت‌های صداوسيماي مركز يزد در توليد و پخش برنامه‌های قابل‌تحسین اظهار داشت: شايسته است از ظرفیت‌های بالا و پتانسيل مطلوب ایام‌الله دهه فجر و جشن‌های انقلاب در راستاي مشاركت حداكثري مردم در انتخابات پيش رو استفاده كنيم.
«عباس ملازينلي» ادامه داد: با شور و شعوري كه ملت ايران دارند انتظار داريم حماسه‌ای بی‌نظیر از حضور مردم در هفتم اسفندماه سال جاري رقم خورد.
وی اظهار اميدواري كرد که همكاري و هماهنگي مستمر و تنگاتنگ كميته تبليغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان با صداوسيماي مركز يزد به جلب مشاركت مردم و تقويت روحيه نشاط و اميد در آن‌ها منتهي شود.
مديركل صداوسيماي مركز يزد نيز در اين جلسه ضمن تشريح سیاست‌های صداوسيما در انتخابات پيش رو اظهار داشت: رسانه ملي به هيچ جريان سياسي و شخص و گروه خاصي گرايش ندارد و براي جلب مشاركت حداكثري مردم در انتخابات تلاش می‌کند.
«احمد پهلوانيان» افزود: اگر بتوانيم از پتانسيلي كه در ايام دهه مبارك فجر نهفته است استفاده مطلوب نماييم قطعاً حضور مردم در انتخابات پرشورتر خواهد شد.
وي در پايان سخنان خود اطلاع‌رسانی، آگاهي، ترغيب و تشويق مردم براي حضور در انتخابات را از رويكردهاي اصلي اين رسانه عنوان كرد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات