استاندار یزد:

نقش مدیریت شهری و روستایی در تداوم پایداری و توسعه‌یافتگی کشور، نقشی بی بدیل است

"محمدعلی طالبی" استاندار یزد به مناسبت ۱۴ تیر ‌ماه "روز شهرداری و دهیاری" پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام استاندار یزد به شرح زیر است:
نام‌گذاری ۱۴ تیر در سالنامه رسمی کشور به عنوان "روز شهرداری و دهیاری"، فرصت مغتنمی است تا ‌ضمن قدردانی و تجلیل از خدمات شبانه‌روزی خادمان مردم در عرصه مدیریت شهری و روستایی، از عملکرد و فعالیت های این نهادهای مردمی نیز ارزیابی به عمل آید.
نقش مدیریت شهری و روستایی در تداوم پایداری و توسعه‌یافتگی شهرها و روستاهای کشور نقشی برجسته و بی بدیل است به گونه‌ای که نمی‌توان هیچ نهاد دیگری را در این مسیر جایگزین آنها نمود و همین امر نشان دهنده اهمیت و جایگاه ممتاز این دو نهاد اجتماعی در شکل گیری ساختار شهر و روستا و پویایی و پیشرفت آنهاست.
اینجانب ضمن تبریک و قدردانی از تلاش خستگی‌ناپذیر تمامی شهرداران و دهیاران و همچنین کلیه کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر استان، انتظار دارم از این فرصت پیش آمده برای انعکاس خدمات ارزنده خود به جامعه به منظور هم افزایی، تعامل و اطلاع رسانی پیرامون رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های این دو نهاد مردمی کمال بهره را برده و فرصتی را برای نقد عملکردها و ا‌خذ پیشنهادات فراهم سازند و بکوشند تا بیش از پیش، مشارکت عمومی مردم در اداره امور شهر و روستا را جلب نمایند.
توفیق روزافزون و سلامتی تمام شهرداران، دهیاران و کارکنان پرتلاش و خدوم این دو نهاد اجتماعی را از درگاه خداوند متعال آرزومندم و امیدوارم با همت تمامی آنها، فردایی بهتر در انتظار شهرها و روستاهایمان باشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات