استاندار یزد تأکید کرد :

نقش مهم احزاب سیاسی در رشد افکار جامعه

استاندار یزد گفت : احزاب و تشکلهای سیاسی در رشد و پردازش افکار جامعه نقش تأثیرگذاری دارند و این احزاب هستند که جریان سازی می کنند و رشد و پویایی جامعه از همین جا سرچشمه می گیرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد  عصر پنجشنبه 21 اسفند ماه نشست تشکلها و فعالان سیاسی استان یزد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار یزد، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری یزد و جمعی از مدیران و دبیران احزاب و فعالان سیاسی  در سالن مرحوم حمیدیای استانداری  برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست اظهار داشت: شایسته است بین تشکلها و احزاب سیاسی از هر گروه و جناحی گفتمان مطلوب صورت گیرد و این گفتمان های مشترک می تواند موجب نشاط سیاسی جامعه شود.
سیدمحمد میرمحمدی ادامه داد : نباید منتظر مسئولین دولتی باشید که برای شما جلسات مشترک برگزار کنند بلکه باید خودتان با تعاملی که با یکدیگر دارید این جلسات را بصورت مستمر برگزار نمایید.
میرمحمدی افزود : همه احزاب با هر سلیقه ای در رشد و پویایی جامعه نقش آفرین هستند و این نقش مهم تشکلهای سیاسی قابل انکار نیست.
استاندار یزد عنوان کرد : وظیفه ماست در راستای پویایی  فعالیت تشکلهای سیاسی اگر به کمک مسئولین دولتی نیازمند بودید تسهیلات لازم را برای فعالیت شما فراهم نماییم.
در  این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به احزاب و تشکلهای سیاسی فعال در استان گفت : در استان یزد 17 تشکل و حزب سیاسی فعال داریم که 4 تشکل استانی می باشد و 13 تشکل و حزب دیگر فعالیتشان بصورت کشوری است که در استان یزد نمایندگی دارند .
محمدعلی طالبی ادامه داد: استان یزد به جهت سیاسی و تنوع دیدگاهها و سلیقه های سیاسی در چارچوب نظام دارای شرایط ویژه ای است و شاهد فعالیت تمام جناحهای سیاسی در فضایی امن و آرام هستیم.
وی افزود : در سال گذشته شاهد برگزاری سه جلسه مشترک با احزاب و تشکلهای سیاسی در استانداری یزد بودیم و همراهی خوبی را از احزاب در مناسبت های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شاهد بوده و هستیم.
طالبی با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده اظهار امیدواری کرد : با فعالیت مستمر احزاب و تشکلهای سیاسی شاهد نشاط سیاسی در جامعه و حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.
در ابتدای این جلسه هر کدام از فعالان سیاسی استان به بیان دیدگاههای خود در مورد مسائل سیاسی روز کشور و مشکلات تشکلهای خود پرداختند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات