مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري یزد عنوان كرد :

نقش موثر زنان در اصلاح الگوي مصرف در خانواده

مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد گفت : زنان در اصلاح الگوي مصرف در خانواده نقش موثري دارند ومي توانند فرهنگ بهينه مصرف را در خانواده و جامعه گسترش دهند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ، پیش از ظهر چهارشنبه 12 خردادماه ، همايش تجليل از بانوان برگزيده مديريت مصرف برق در استان با حضور مدير كل دفتر امور بانوان وخانواده استانداري ، مشاور امور بانوان و خانواده وزارت نیرو ، معاون هماهنگي توزیع توانير ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و جمعي از بانوان در سالن تربيت معلم شهيد پاكنژاد يزد برگزارشد .
"فخرالسادات خامسي هامانه " در اين همايش اظهار داشت : زنان مي توانند در حفظ سرمايه هاي اقتصادي موثر باشند و فرهنگ مصرف گرا نبودن و پرهيز از اسراف را به فرزندان خود آموزش دهند.
وي با اشاره به اينكه قناعت يكي از ويژگي هاي شاخص يزدي ها است ، ادامه داد : در حال حاضر قناعت يكي از حلقه هاي گمشده جامعه ایرانی در هياهوي زندگي صنعتي است .
خامسي هامانه  افزود :مهمترين روش زندگي ايراني و اسلامي كه ريشه در اعتقادات و فرهنگ اسلامي داشته و دارد و با پشتوانه هاي زندگي بومي و محلي عجين شده ، صرفه جويي و پرهيز از اسراف است كه اين فرهنگ را بايد به نسل بعد انتقال دهيم .
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري ، با اشاره به نامگذاري امسال به نام سال" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اظهار داشت : ابتدا بايد يك راه براي رونق اقتصادي انتخاب شود ، سپس به موضوع اقتصاد مقاومتي و اهميت آن در تحكيم اقتصاد كشور اعتقاد داشته باشیم و در آخر لازم است ارزيابي در خصوص تحقق اهداف انجام شده  و نقاط ضعف و قوت را مشخص كنيم .
گفتنی است در پایان این همایش ، از جمعی از بانوان برگزیده استان در حوزه مديريت مصرف برق با اهدای لوح تقدیر،  تجلیل شد .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات