استاندار یزد در جریان بازدید از نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته عنوان کرد:

نمایشگاه ها فرصتی ارزشمند برای تبادل تجارب و اطلاعات و بررسی و رفع نیازهای موجود

استاندار یزد با بیان اینکه نمایشگاه های حوزه صنعت فرصتی ارزشمند برای تبادل تجارب هستند، عنوان کرد: با تبادل اطلاعات و بررسی نیازهای موجود می‌توان بسیاری از نیازهای داخلی را در این نمایشگاه ها شناسایی و برطرف کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در جریان  بازدید از از پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته و در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز یزد با بیان اینکه نمایشگاه های اینچنینی فرصتی ارزشمند برای تبادل تجارب هستند، عنوان کرد: با تبادل اطلاعات و بررسی نیازهای موجود می‌توان بسیاری از نیازهای داخلی را در این نمایشگاه ها شناسایی و برطرف کرد.
استاندار با بیان اینکه رویکرد استان بهره گیری حداکثری از توان داخلی و دانش بومی برای رفع نیازهای موجود است گفت: خوشبختانه طی یکسال اخیر اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و بسیاری از شرکت های داخلی برای تامین قطعات به تولید کنندگان ایرانی روی آورده اند.
وی با اشاره به رشد شرکت های دانش بنیان در استان اظهار داشت: بسیاری از این شرکت ها ارتباط خوبی با صاحبان صنایع و تولید برقرار کرده و نیازهای مربوط به مواد اولیه آنها را برطرف کرده اند.
وی در انتها ابراز امیدواری کرد با ادامه روند کنونی شاهد قطع بسیاری از وابستگی های تکنولوژیک و همچنین مواد اولیه به دیگر کشور ها باشیم.

مطالب مرتبط

شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
افزودن نظرات