استاندار يزد مطرح کرد:

نهادينه شدن فرهنگ شهادت و ايثار نياز جامعه امروز

استاندار يزد گفت: جامعه امروز نيازمند نهادينه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و ترويج اين فرهنگ در بين نسل جوان است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد؛ روز سه‌شنبه 25 اسفندماه جلسه شوراي استاني ترويج فرهنگ ايثار و شهادت با حضور استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مشاور استاندار در امور ايثارگران، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان و نمايندگان دستگاه‌های عضو اين شورا در سالن زنده‌یاد حميديا برگزار شد.
استاندار يزد در اين جلسه اظهار داشت: فرهنگ ايثار و شهادت يكي از قوی‌ترین میراث‌های ارزشي جامعه ما محسوب می‌شود و اگر بتوانيم اين فرهنگ را به شايستگي نسل به نسل انتقال دهيم می‌توانیم بسياري از توطئه‌های دشمنان نظام جمهوري اسلامي را خنثي كنيم.
«سيد محمد ميرمحمدي» ادامه داد: ملتي كه بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا باشد هرگز زير بار ظلم نمی‌رود و هيچ سلاحي نمی‌تواند در مقابل سلاح شهادت كارساز باشد.
وي افزود: بدون شك رهبري حركت عظيم شهادت‌طلبی و پرچم‌دار ايثار و شهادت، حضرت امام حسين (ع) است و اگر فرهنگ شهادت در بين جوامع اسلامي احياء شود، آسیب‌پذیری اين جوامع از بين خواهد رفت.
میرمحمدی تصريح كرد: انقلاب اسلامي به بركت خون شهيدان حفظ گرديده است و مردم آگاه و آشنا بافرهنگ شهادت همواره از ناموس و سرزمين خود به شايستگي دفاع می‌کنند.
 استاندار يزد اظهار داشت: ضروري است وصیت‌نامه‌ها و خاطرات شهيدان استان به‌صورت مناسب تدوين شود تا مردم و جوانان با اندیشه‌ها و آرمان‌های اين شهيدان والامقام به‌خوبی آشنا شوند.
میرمحمدی در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد تا با آشنايي مردم كشورهاي جهان بافرهنگ ايثار و شهادت، گرايش آن‌ها به دين اسلام در سراسر دنيا افزايش يابد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات