معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد تأكيد كرد:

نيازمند شناخت هويت خود هستيم

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت : نياز داريم در هر مقطع زماني هويت خود را بازيابي و بازشناسي نمائيم و با علم و آگاهي نسبت به آنچه كه داشته ايم و توانمنديهايمان براي آينده اي بهتر برنامه ريزي كنيم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، سلسله نشستهاي يزدشناسي با موضوع نگاهي به تاريخ و فرهنگ شاهديه با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديران كل ستادي استانداري، فرماندار يزد و جمعي از مسئولين استان در شاهديه يزد برگزار شد.
"محمدعلي طالبي " در اين نشست با اشاره به اينكه برگزاري سلسله نشستهاي يزدشناسي يك حركت فرهنگي اثرگذار در استان يزد بوده است اظهار داشت : نيازمند شناخت هويت و فرهنگ خود هستيم تا به پشتوانه اين فرهنگ غني بتوانيم چشم انداز بسيار خوبي را براي آينده جامعه مان ترسيم نمائيم.
وي خاطرنشان كرد: شهر شاهديه از ظرفيت و پتانسيل بسيار بالايي برخوردار است و همدلي و انسجام در اين منطقه فراوان ديده مي شود.
"طالبي" افزود : در اين منطقه كمتر شاهد اختلاف، تنش و درگيري هستيم كه اين نشان از فرهنگ والاي مردم شاهديه دارد و بايد اين فرهنگ در كل استان يزد ترويج و گسترش يابد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات