مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار يزد:

نيروي انتظامي همواره پناه مردم بوده و بايد اين صبغۀ اجتماعي را به گونه‌اي نيكو حفظ كند/ پيشتازي استان يزد بر مدار امنيت اجتماعي

مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار يزد گفت: با همّت ارزشمند و بي وقفۀ نيروي انتظامي، استان يزد همواره بر مدار امنيت و آرامش اجتماعي قرار دارد.

به گزارش اداره‌كل حوزۀ استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، روز سه‌شنبه 13مهرماه هم‌زمان با هفتۀ نيروي انتظامي، هيئت رييسۀ شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان از استوديو پليس نيروي انتظامي استان بازديد کرده و در جريان فعاليت هاي مختلف معاونت اجتماعي و مركز استوديو پليس نيروي انتظامي استان يزد قرار گرفتند.
مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار در اين بازديد و در نشست با معاون هماهنگي فرماندهي نيروي انتظامي استان با تسليت فرا رسيدن روزهاي سوگواري حضرت امام حسين (ع) و گراميداشت هفتۀ نيروي انتظامي، فعاليت تلاشگران اين حوزه را داراي اهميت بالايي دانست و بیان کرد: جامعه بايد ارزش نعمت امنيت كه جز با تلاش شبانه روزي نيروهاي انتظامي ممكن نمي شود را به خوبي بداند.
«عباس ملازينلي» ادامه داد: با توجه به همدلي و همكاري كه در استان وجود دارد، نيروي انتظامي مي تواند با توجه به خدمات شايسته اي كه به مناسبت هاي گوناگون به همه ادارات و نهادها ارائه مي كند، از ظرفيت‌هاي مختلف آنها در راستاي كاهش معضلات و مشكلات اجتماعي و پيشگيري از جرم و نا امني، بهره مند شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: نيروي انتظامي همواره پناه امن و ملجا مردم بوده و بايد اين صبغۀ اجتماعي را به گونه اي نيكو حفظ كند.
ملازينلي افزود: هم‌زمانی هفتۀ نيروي انتظامي با موفقيت در دستگيري مجرمان اتفاقات اخير استان، نشان دهندۀ گوشه اي از شايستگي تلاشگران اين حوزه در استان يزد است و اطلاع رساني خوب در اين زمينه توانست آرامش افكار عمومي را در طول اين مدت، حفظ کند.


اعتماد مردم بزرگترين سرمايۀ نيروي انتظامي است


معاون هماهنگ كنندۀ فرمانده نيروي انتظامي استان نيز در اين نشست با ارائۀ گزارشي از فعاليت هاي نيروي انتظامي استان گفت: شعار هفتۀ نیروی انتظامی «همه با هم براي امنيت و آرامش» در نظر گرفته شده و اين موضوع نشانگر اين است كه همۀ افراد جامعه در حوزۀ امنيت نقش دارند.
«سرهنگ حسين فروزاني» ادامه داد: سلامت و امنيت از موضوعات بسيار مهم در جامعه است و بر همين مبنا در برنامه‌هاي پيش رو به ويژه هفتۀ ناجا آموزش همگاني سنين و حوزه هاي گوناگون براي آگاهي نسبت به موضوعات اجتماعي و افزايش امنيت جامعه بر بنيان دانش در مدارس، مساجد، پارك ها و ساير اماكن عمومي در نظر گرفته شده است.
فروزاني افزود: اعتماد و همراهي مردم با نيروي انتظامي در حفظ امنيت و نظم جامعه براي ما بزرگترين سرمايه است و اميدواریم با تلاش ها و همدلی ها بتوانيم قدم ويژه اي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و مردم دارالعباده برداريم.
«سرهنگ محمدرضا مزيدي» معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان نيز در اين بازديد به توضيح فعاليت هاي استوديو پليس نيروي انتظامي پرداخت و گفت: با انجام آموزش هاي لازم در حوزۀ خبر و گويندگي، برنامه هايي با حضور كارشناسان مرتبط و منطبق بر موضوع برنامه هاي صدا و سيما با هدف اطلاع رساني و آگاهي بخشي به جامعه بازتاب داده مي شود.
گفتني است در بازديد از پخش زندۀ استوديو پليس نيروي انتظامي استان اعضاي هيئت رئيسۀ شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان به بيان زمينه‌هاي مشترك فعاليت با نيروي انتظامي پرداختند و ضمن گراميداشت هفتۀ ناجا از زحمات تلاشگران اين حوزه قدرداني كردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات