استاندار يزد:

نگاه معلميني كه قالب هاي رسمي را شكسته و براي پيشرفت اجتماع محور تلاش مي كنند،شايسته تقدير است

«محمدعلي طالبي» نگاه معلميني كه قالب هاي رسمي را شكسته و فراتر از حضور در كلاس درس براي پيشرفت اجتماع محور و ساختن جامعه تلاش مي كنند را الگويي موثر براي ساير بخش ها و شايسته تقدير دانست.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ،شامگاه چهارشنبه 11 ارديبهشت ماه ۹۸، استاندار يزد در مراسم بزرگداشت روز معلم،ويژه معلمان جوان كه به همت موسسه امتداد انديشه برگزار شد، با تبريك و گراميداشت روز معلم گفت: از روحيه اجتماعي معلمانی كه در قالب يك سازمان غير دولتي، جمع منسجمي را به وجود آورده و با استفاده از ظرفيت اين سازمان مردم نهاد درحوزه هاي اجتماعي و فرهنگي مشغول به فعاليت هستند، قدردانی میکنم.
«محمدعلي طالبي» بيان كرد: درجامعه امروز به مجامعی كه بتوانند افراد فرهيخته را گرد هم آورده و در رابطه با مسائل مهم پيرامون خود انديشه ورزي نموده  و ارائه نظر،انتقاد و پيشنهاد نمایند، نياز جدي داريم.
طالبي افزود:اهميت اين مجموعه ها از اين نظر است كه  مي توانند ديدگاه هاي خود را در قالبی سازمان يافته به جامعه ارائه كنند و  از سوي ديگر نيز براي بررسي مسائل و مشكلات حوزه فعالیت خود پیشقدم باشند.
وي ادامه داد: در اين راستا دستگاه هاي اجرايي مسئوليت دارند تا با  فرصت دادن به فعالان اجتماعي و سمن ها زمينه  تاثير گذاري بيشتر آنها در سطح جامعه را به وجود آورده و تقويت كنند.
عالي ترين مقام اجرايي استان با بیان اینکه" انگيزه بسيار بالايي در قالب اين گروه ها جهت نقش آفريني در حوزه های اجتماعي و فرهنگي استان وجود دارد" خاطر نشان کرد: وجود معلميني كه قالب هاي رسمي را شكسته و فراتراز حضور در كلاس  و رویه های معمول تدريس، به دانش آموزان درس زندگی و اصول توانمندی می آموزند تا  به فكر ساختن جامعه خود و آينده اين استان و كشور باشند، جای امیدواری و خوشحالی بسیار دارد.
"طالبي" در پایان افزود:معلميني كه فراتر از دانش آموزان مي توانند درس هايي را به جامعه و مردم ارائه كنند و حركت جامعه را به سمت توسعه و پيشرفت اجتماع محور تسريع نمایند، شايسته تقديرند و اميد است چنين نگاهي در ساير بخش هاي جامعه نيز جريان يابد.


*عكاس:رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات