معاون استاندار یزد:

هدف اقتصاد مقاومتی بازسازی و احیای اقتصاد ملی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در نشست شورای مدیران این معاونت گفت: امسال همه کارها بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هدف‌گذاری شده است.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در نشست شورای مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد اظهار داشت: در سال جاری همه کارها بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هدف‌گذاری شده که هدف آن  بازسازی و احیای اقتصاد ملی و امید آفرینی در بین مردم است.
وی بیان داشت: باتوجه‌به مدت‌زمان باقی‌مانده تا پایان سال مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری باید پیگیری‌های بیشتری برای به‌نتیجه‌رسیدن کارهای باقی‌مانده در زمینه اقتصادی و گردشگری داشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: مدیران معاونت اقتصادی استانداری مسئولیت هماهنگی و پیگیری و برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف را بر عهده دارند و مشکلات شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان نیز باید در این شورا مورد رسیدگی قرار گیرد.
شورای مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به ریاست محمدعلی شاه‌حسینی تشکیل شد و اعضا به ارزیابی اقدامات انجام شده و بررسی راهکارهای پیشبرد مؤثرتر برنامه‌های معاونت امور اقتصادی و گردشگری پرداختند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات