معاون اقتصادی استاندار یزد:

هدف بازديد از واحدهاي صنعتی و تولیدی استان رفع موانع تولید است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد باهدف رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و رونق اقتصادی منطقه، از 3 واحد تولیدی و صنعتی شهرستان تفت بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با همراهی رئیس سازمان صمت استان، فرماندار شهرستان تفت و جمعی دیگر از مدیران استان و شهرستان از واحدهای تولیدی و صنعتی شرکت کاشی خاطره کویر یزد، شرکت تولیدی پتوی نگار یزد و شرکت پلیمر طلایی یزد بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفتند.
محمدعلی شاه‌حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در حاشیه این بازدید گفت: بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی باهدف رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و رونق اقتصادی منطقه انجام می‌شود.
وی افزود: در این بازدیدها قصد داریم برای تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات بر سر راه واحدهای تولیدی را برطرف کنیم و قدم‌های مؤثر در تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری برداریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: تأمین منابع مالی و سرمايه در گردش واحدهاي توليدی، بازپرداخت تسهيلات بانكی و مشکلات در حوزه زیرساخت از عمده مشکلات واحدهای تولیدی استان است که مستلزم توجه ویژه به این حوزه می‌باشد.
شایان به ذکر است، شرکت کاشی خاطره کویر یزد با اشتغال‌زایی برای دویست نفر، شرکت تولیدی پتوی نگار یزد با اشتغال‌زایی برای 25 نفر و همچنین شرکت پلیمر طلایی یزد با اشتغالزایی برای 50 نفر فعالیت می‌کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات