رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

هیئت‌های بازرسي انتخابات چشم بينا و ناظران امين دولت هستند/ فضاي رقابتي انتخابات با درصد مشاركت مردم رابطه مستقيم دارد

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد و رئيس ستاد انتخابات استان گفت: هیئت‌های بازرسي انتخابات چشم بينا و ناظران امين دولت و وزارت كشور براي برگزاري انتخاباتي سالم و باشكوه هستند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، روز دوشنبه 28 دی‌ماه نشست آموزشي، توجيهي هیئت‌های بازرسي شهرستان‌های استان با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و رئيس ستاد انتخابات استان، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار و رئيس هیئت بازرسي انتخابات استان و اعضاي هیئت‌های بازرسي انتخابات شهرستان‌های استان در سالن كنفرانس مديريت بحران استانداري برگزار شد.
«محمدعلي طالبي» در اين نشست آموزشي ضمن تبريك آغاز اجرايي شدن برجام و لغو تحریم‌های ظالمانه به ملت ايران اظهار داشت: خوشبختانه هیئت‌های بازرسي انتخابات شهرستان‌های استان از افرادي باتجربه، همراه و همدل تشکیل‌شده و اين مهم‌ترین و بهترين پشتوانه براي برگزاري يك انتخابات سالم، قانونمند و شكوهمند است.
وي ادامه داد: همه به اهميت دو مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي در نظام جمهوري اسلامي ايران واقف هستيم و اولين تجربه دولت تدبير و اميد در امر برگزاري انتخابات و هم‌زمانی اين دو انتخابات مهم حساسيت و مسئوليت ما را دوچندان می‌کند.
رئيس ستاد انتخابات استان افزود: نقش هیئت‌های بازرسي انتخابات كه چشم بينا و ناظران امين دولت هستند در برگزاري انتخاباتي باشكوه با مشاركت حداكثري مردم بسيار مهم است.
طالبي تصريح كرد: شايسته است زمینه‌ها و بسترهاي لازم براي مشاركت بالاي مردم در انتخابات فراهم شود و ملت ايران نسبت به اهميت حضورشان در انتخابات و نقشي كه اين انتخابات می‌تواند در آينده نظام و كشور داشته باشد آگاه شوند.
 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: شايسته است در كنار اطلاع‌رسانی مناسب به مردم، بستر رقابت سالم با حضور همه سلیقه‌ها، گرایش‌ها و علايق در تمام حوزه‌های انتخابيه كشور فراهم شود؛ زيرا فضاي رقابتي با درصد مشاركت مردم رابطه‌ای مستقيم دارد.
 طالبي ادامه داد: مقام معظم رهبري تأكيد فراواني بر مشاركت و حضور مردم در انتخابات دارند و دولت تدبير و اميد نيز بسترهاي لازم براي مشاركت حداكثري مردم در انتخابات را فراهم كرده است.
وي اظهار داشت: استان يزد عليرغم اينكه در دوره‌های مختلف انتخابات رياست جمهوري يكي از استان‌های برتر به لحاظ درصد مشاركت بوده اما معمولاً در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و دوره‌های مختلف آن جزء استان‌های متوسط كشور است.
رئيس ستاد انتخابات استان افزود: اين درصد مشاركت بخشي مربوط به نوع رقابت‌های انتخاباتي در حوزه‌های انتخابيه و وضعيت حوزه‌بندی انتخابات و بخشي مربوط به كم بودن فعالیت‌های تشكيلاتي و سياسي در سطح استان است.
طالبي در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: با حضور حداكثري مردم در روز انتخابات و برگزاري سالم و قانونمند انتخابات، روز هفتم اسفندماه به‌عنوان يك حماسه ملي در پايان سال «همدلي و هم‌زبانی دولت و ملت» در تاريخ انتخابات كشور ثبت و ماندگار شود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات