هیئت عراقي با معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد ديدار و گفتگو كرد

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد در ديدار با سرمایه‌گذاران عراقی با ابراز خرسندي از حضور آنان در استان يزد اظهار داشت: اميدواريم با اين فرصت به‌دست‌آمده بتوانيم با تعامل و همراهي هر چه بيشتر زمينه سرمایه‌گذاری در حوزه طرح‌های انرژي در عراق را فراهم كنيم.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ «علي زيني وند» در ديدار با سرمایه‌گذارانی از كشور عراق كه به‌منظور بررسي و ارزيابي شرکت‌های يزدي فعال در حوزه انرژي به يزد آمده‌اند؛ افزود: ما با عراق كشور همسايه هستيم و اميدواريم با اين فرصت به‌دست‌آمده بتوانيم با تعامل و همراهي هر چه بيشتر زمينه سرمایه‌گذاری در حوزه طرح‌های انرژي در عراق را فراهم كنيم و مردم ايران و عراق بتوانند از سود و نتيجه آن بهره‌مند شوند.
وي به فرصت‌ها و پیشرفت‌های ايران در زمینه‌های مختلف اشاره كرد و عنوان کرد: ایران در صنعت برق حرف برای گفتن دارد و استان يزد جزء برترین‌های اين حوزه به شماره می‌رود. همچنین قابل‌ذکر است که از تخصص مهندسين ايراني در كشورهاي اروپايي نيز استفاده می‌شود.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد افزود : در استان يزد، صنعت برق با محوريت شرکت‌های دانش‌بنیان متحول می‌شود.
زيني وند گفت: ما آمادگي داريم تا در صورت لزوم براي تضمين شرکت‌ها با دولت عراق نيز تعامل و مكاتبه كنيم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات