سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد:

واحدهای تولیدی استان به سه دسته «سبز»، «زرد» و «قرمز» تقسیم می‌شوند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: واحدهای توليدي استان به سه دسته «سبز»، «زرد» و «قرمز» تقسیم می‌شوند تا بتوانیم برای هر دسته برنامه و نقشه راه مجزا ارائه کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «علی زینی وند» در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بابیان اینکه در حال دسته‌بندی واحدهای صنعتی و تولیدی استان هستیم؛ اظهار داشت: واحدهای استان به سه دسته سبز، زرد و قرمز تقسیم می‌شوند تا بتوانیم برای هر دسته برنامه و نقشه راه مجزا ارائه کنیم.
وی بابیان اینکه واحدهای سبز را باید حمایت کنیم تا با رکود مواجه نشوند؛ ادامه داد: برخی واحدها نیز به دلایلی مانند سوء مدیریت و نقدینگی و عدم به‌روزرسانی با مشکلاتی مواجه شدند که لازم است برای آن‌ها نیز کارشناسی کنیم تا به چرخه تولید بازگردند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد بابیان اینکه تشکیل کارگروه تسهیل و جلسات اقتصاد مقاومتی و کارگروه‌های دیگر برای کمک به دسته زرد بوده تا به چرخه تولید برگردند؛ افزود: هیچ اقدامی برای واحدهایی که در دسته قرمز قرار دارند تأثیری نخواهد داشت. البته در استان یزد چنین مواردی نداریم.
وی بابیان اینکه برخی واحدهای دسته قرمز در سطح کشور وقت و انرژی مدیران و مسئولان ارشد و کشور را گرفتند؛ عنوان کرد: اگر در استان یزد نیز چنین مواردی باشد برایشان وقت نمی‌گذاریم و بهتر است خودشان برای خود تصمیم و برنامه‌ای داشته باشند.
زینی وند با تأکید بر اینکه واحدها باید برای مسائل و مشکلاتی که دارند پیش از رسیدن به بحرانی اقدام کنند؛ اظهار داشت: واحدها بر اساس توافق و مذاکره با دستگاه‌های مربوطه نسبت به حل مشکلات خود اقدام کنند و اگر نیاز به مصوبه باشد پیگیری کنند تا در چارچوب قانون، مصوبه نیز از کارگروه‌های مربوطه اخذ شود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات