مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

ورزشکاران قهرمان یزدی حمایت شوند/ خیابان‌های یزد باید برای دوچرخه‌سواری مناسب‌سازی شوند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: قهرمانان جوان ورزشکار یزدی که برای استان و کشور افتخارآفرین بوده و برخی از آن‌ها دارای بیماری‌های خاص هم هستند باید ازنظر دغدغه‌های شغلی و مسکن حمایت شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «مجید جوادیان زاده» در نشستی بابیان یزد شهر جهانی و بین‌المللی است؛ گفت: ضرورت دارد در همه حوزه‌ها به‌ویژه حوزه ورزش نیز در سطح جهانی و بین‌المللی کارکنیم و قهرمانان جهانی پرورش دهیم.
وی افزود: ورزشکاران غیرازاینکه ورزشکار هستند ایده‌های خوبی هم دارند مانند دوچرخه‌سوار یزدی که قهرمان جهان است و برای یزد ایده‌های خوبی دارد تا شهر دوچرخه‌ها را محقق کنیم و ما باید به‌عنوان نماینده مردم و دولت این امر را اجرایی کنیم.
جوادیان زاده گفت: شهرداری و راه و شهرسازی یزد در خصوص تأمین مسیر دوچرخه‌سواری در یزد اقدام کنند و قهرمانان ورزش دوچرخه‌سواری یزد را در این طرح دخیل نمایند.
وی گفت: قهرمانان جوان ورزشکار یزدی که برای استان و کشور افتخارآفرین بوده و برخی از آن‌ها دارای بیماری‌های خاص هم هستند باید ازنظر دغدغه‌های شغلی و مسکن حمایت شوند.
جوادیان زاده در خصوص اقدامات شهرداری برای نهادینه شدن دوچرخه‌سواری در شهر یزد، گفت: شهرداری در خصوص فرهنگ‌سازی دوچرخه‌سواری کارهایی انجام داده ولی نیازمند اصلاحات است چراکه مردم استقبال نکردند و برون داد لازم را نداشته است.
وی برساخت مسیر دوچرخه‌سواری در خیابان‌هایی که تازه تأسیس تأکید کرد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات