سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای استانداري يزد:

يزد می‌تواند الگوي اجراي اقتصاد مقاومتي باشد

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای استانداري يزد گفت: مسئولان و مردم استان يزد با توجه به ویژگی‌هایی كه در اين استان ازجمله صفت قناعت و مديريت مصرف وجود دارد می‌توانند الگوي اجراي برنامه‌های اقتصاد مقاومتي در كشور باشند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه 3 بهمن‌ماه نخستين جلسه كارگروه تخصصي امور اقتصادي استان با حضور سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای و مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي و بین‌الملل استانداري و مديران كل و نمايندگان دستگاه‌های عضو اين كارگروه در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
«سید علی عزالديني» در اين جلسه ضمن تبريك اجرائي شدن برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه به ملت ايران اظهار داشت: در راستاي اجراي سیاست‌های ابلاغي مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي در بهمن‌ماه 92 و مصوبه هیئت‌وزیران دولت تدبير و اميد در شهریورماه 94 مبني بر تشكيل ستاد راهبردي و مديريت اقتصاد مقاومتي، برش استاني اين ستاد با حضور مديران كل و نمايندگان 15 دستگاه اجرايي استان تشكيل گرديد.
وي ادامه داد: با استفاده از توان داخلي و ظرفیت‌های بومي استان سعي خواهيم كرد در کوتاه‌ترین زمان ممكن سند استاني اقتصاد مقاومتي را به‌صورت جامع و با اقدامات كارشناسي تدوين و با كمترين نقص‌ها به دبيرخانه ستاد ارسال نماییم.
عزالديني تدوين نقشه راه برنامه‌های اجرايي استان متناسب باسیاست‌های اقتصاد مقاومتي را از اهداف اصلي كارگروه تخصصي امور اقتصادي استان عنوان كرد و از انتخاب دبير اين كارگروه و ستاد استاني راهبردي و مديريت اقتصاد مقاومتي در جلسه بعدي خبر داد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات