معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد :

يكي از وظايف مهم نيروي انتظامي، حضور فعال در عرصه هاي اجتماعي و فرهنگي جامعه است

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري يزد با اشاره به مسئوليت مهم پرسنل نيروي انتظامي در حوزه هاي مختلف گفت : نيروي انتظامي پناهگاه و پشتوانه مردم است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، همايش عمومي فرماندهان و رؤساي كلانتري و پاسگاههاي فرماندهي نيروي انتظامي استان يزد صبح يكشنبه 19 بهمن ماه در سالن همايش هاي فرماندهي انتظامي استان با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد و فرماندهي نيروي انتظامي استان برگزار شد.
در اين همايش معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد ضمن تبريك سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، نيروي انتظامي را عامل و نمادي از اقتدار نظام دانست و عنوان كرد : نيروي انتظامي در جمهوري اسلامي ايران از دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي است و به جهت نوع عملكردش در حفظ و حراست از آرمانهاي انقلاب و تأمين امنيت جامعه نقش انكارناپذيري دارد.
"محمدعلي طالبي" ادامه داد: نيروي انتظامي به جهت گستردگي فعاليتها و اقدامات در حوزه هاي مختلف سياسي، فرهنگي و اجتماعي موجب اقتدار نظام است و مسئوليت اصلي امنيت جامعه را بر عهده دارد.
وي افزود : امروز خوشحاليم كه عنوان كنيم عملكرد مناسب نيروي انتظامي به نوعي توانسته موجب ارتقاء احساس امنيت در جامعه شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد اظهار داشت: امروز در مواقع ضروري مردم به نيروي انتظامي و كلانتري ها مراجعه مي كنند و اطمينان دارند حق و مطالبه اشان از طريق مراجعه به نيروي انتظامي ادا خواهد شد.
"طالبي" گفت : دايره فعاليت نيروي انتظامي به يك موضوع محدود نمي شود و اگر بخواهيم حفظ و حراست از ارزشهاي انقلاب و آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و تأمين حقوق مردم را بعنوان محور فعاليت نيروي انتظامي قرار دهيم اين در موضوعات مختلف عينيت مي يابد.
اين مقام مسئول ادامه داد: امروز وظيفه و مسئوليت مهم نيروي انتظامي بخشهاي فرهنگي جامعه را در برمي گيرد و در حوزه مسائل اجتماعي و امنيتي نيز مسئوليتهاي مهمي بر عهده اين نيرو است.
وي عنوان كرد: هر نهاد و ارگاني كه ارتباط بيشتري با مردم داشته باشد عملكرد و مسئوليتش سنگين تر است و به نوعي اين عملكرد بازتاب خدمت و ارائه فعاليتها نظام خواهد بود.
طالبي اظهار داشت : كلانتري ها و پاسگاهها به جهت ارتباط نزديك با مردم به نوعي نماد خدمت و فعاليت نظام محسوب مي شوند و وقتي رضايت جمعي و فردي مردم را در اداي حقوقشان تأمين مي كنند اين موفقيت به پاي نظام نوشته خواهد شد كه شايد در برخي از ارگانها اينگونه نباشد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد ضمن قدرداني از زحمات شبانه روزي سرهنگ كاكاوند فرماندهي نيروي انتظامي استان يزد و پرسنل اين نيرو گفت : خوشبختانه در ماههاي اخير با رشد شاخصهاي امنيتي روبرو بوده ايم و با ادامه اين فعاليتهاي برنامه محور نيروي انتظامي استان، چشم انداز آينده روشن تر از امروز خواهد بود و به وضعيت استان آنگونه كه شايسته عنوان دارالعباده بودن است دست خواهيم يافت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات