مدیرکل حوزه استاندار یزد:

پاسخ به پرسش مهر موجب تقویت روحیه‌ پرسشگری در دانش آموزان می‌شود

مدیرکل حوزه استاندار یزد در نشست ستاد اجرایی پرسش مهر ریاست جمهوری در استان یزد اظهار داشت: پاسخ به پرسش مهر موجب تقویت روحیه‌ی پرسشگری در دانش آموزان می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان یزد، «عباس حیدری» در این نشست تأکید کرد: پاسخ به این پرسش باعث ایجاد زمینه‌ احساس مسئولیت اقشار مختلف مردم نسبت به مسائل پیرامون آنان می‌شود که مسائل را با استدلال دنبال کنند و بپذیرند.
مدیرکل حوزه استاندار یزد خاطرنشان ساخت: نباید برای مشارکت دانش آموزان در پاسخگویی به چنین پرسشی، منابع را محدود کرد بلکه باید چارچوب سرفصل‌ها معرفی شود اما انتخاب با خودشان باشد.
وی خواستار برپایی نمایشگاهی از آثار برتر پاسخ به پرسش مهر در سنوات قبل در محل برگزاری همایش مربوطه و نیز آزادی دانش آموزان در انتخاب قالب پاسخگویی به این پرسش شد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان نیز در این جلسه گفت: همکاری گروه‌های آموزشی، انجمن‌های علمی، انجمن اولیا و مربیان و سایر عوامل اجرایی درون آموزش‌وپرورش در اجرای هرچه بهتر پرسش مهر بسیار مؤثر است.
«احمد شیرزاد» خواستار مشارکت مادی و معنوی همه‌ی دستگاه‌های اجرایی استان ازجمله شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها در اجرای این پرسش شد و گفت: اطلاع‌رسانی از طریق استانداری به تمام ادارات و نیز در سطح شهر یزد می‌تواند در اجرای هرچه بهتر پرسش مهر کمک کند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات