طالبي در مراسم تكريم و معارفه معاون فرماندار اردكان تاكيد كرد:

پرداختن به حاشيه ها آفت اصلي خدمت است

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با اشاره به اينكه پرداختن به حاشيه ها آفت اصلي خدمت است گفت: عرصه خدمت در شرايط كنوني كشور بيشتر از هر زمان ديگري نيازمند اخلاق و فراهم كردن بسترهاي گفتگو است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، پيش از ظهر شنبه 21 شهريور ماه مراسم تكريم و معارفه معاون فرماندار شهرستان اردكان با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، فرماندار شهرستان اردكان و جمعي از مسئولين در سالن شهيد حنيف فرمانداري اردكان برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين مراسم با بيان اينكه امروز برخي از حاشيه ها مانع خدمت رساني شايسته به مردم شده است اظهار داشت: بايد تلاش همه مسئولين استان و شهرستان اين باشد كه در خدمت به مردم اسوه هايي از اخلاق و گفتگو باشيم و در جهت پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و برنامه هاي دولت تدبير و اميد گام برداريم.
"محمدعلي طالبي " مهمترين وظيفه مسئولين و دولتمردان در شرايط فعلي كشور را خدمت صادقانه و به دور از حاشيه به مردم دانست و افزود: آنقدر كارهاي ناتمام و زمينه هاي خدمت به مردم وجود دارد كه فرصتي براي پرداختن به حاشيه ها نيست و بايد با انرژي مضاعف از همه ظرفيت ها براي خدمت به مردم گام برداريم.
وي به شرايط حساس كشور اشاره و عنوان كرد: در شرايطي كه كشور به ويژه در بحث بودجه و اختصاص اعتبارات شرايط سختي را تجربه مي كند بايد با تدبيري ويژه به رفع مشكلات مردم پرداخت.
"طالبي"  با بيان اينكه تدبير مهمترين جلوه مديريت است گفت: امروز نگاه به اقتصاد مقاومتي كه مورد تأكيد مقام معظم رهبري است از جهت گيري ها و سياست هاي اصلي دولت تدبير و اميد است و مسئولين استان و شهرستان نيز بايد توجه ويژه اي به اقتصاد مقاومتي و راهبردهاي دولت يازدهم در اين زمينه داشته باشند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبر فرزانه انقلاب به نام"دولت و ملت، همدلي و هم زباني" خاطرنشان كرد: در حوزه اجتماعي و فرهنگي نيز شايسته است انسجام، وحدت و همدلي را در جامعه ارتقاء دهيم و با تلاش و همدلي مضاعف اين فرمايش مقام معظم رهبري را تحقق بخشيم.


نام اردكان همراه با اخلاق، تفاهم و گفتگوست


"طالبي" با بيان اينكه شهرستان اردكان، شهرستاني است كه نام آن با نام عالمان و مجاهدان بزرگي كه در جهت تبيين ارزش هاي ديني جامعه تلاش كرده اند عجين شده است اظهار داشت: شهرستان اردكان شهر بزرگاني است كه در جامعه ما اسوه اخلاق بوده و هستند و در جامعه جهاني نيز از آنها به عنوان منادي بزرگ تفاهم، گفتگو و اخلاق ياد مي شود.
وي فرماندار را عالي ترين مقام دولت در شهرستان دانست و خاطرنشان كرد: فرماندار، معاونين و مسئولين شهرستان بايد سياست هاي نظام و دولت تدبير و اميد را سرلوحه برنامه هاي خود قرار دهند و با تعامل با مردم و  دستگاه هاي مختلف بستر را براي زندگي بهتر مردم فراهم نمايند.
"حسين اسماعيلي" فرماندار شهرستان اردكان نيز در ابتداي اين مراسم با گراميداشت فرارسيدن هفته دفاع مقدس اظهار اميدواري كرد : مسئولين شهرستان اردكان بتوانند در مسير خدمت به مردم  ادامه دهنده آرمان هاي شهداي انقلاب اسلامي باشند.
در اين مراسم از زحمات و تلاش هاي"حسن شاكر" معاون سابق فرمانداري شهرستان اردكان و "رقيه كرمانيان" سرپرست اين معاونت تقدير شد و "مصطفي پوردهقان اردكاني" با حكم استاندار يزد به عنوان معاون جديد فرمانداري شهرستان اردكان معرفي گرديد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات