معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

پروژه هاي جاده بافق و گاز بهاباد را بصورت هفتگی پیگیری میکنم

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد گفت: دو پروژه جاده بافق و گاز بهاباد را بصورت هفتگی پیگیری میکنم.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق، "سید محمد رضا سید حسینی" روز شنبه 8 آذر ماه در آیین افتتاح گاز رساني به شهر بافق ضمن تبریک به مردم این شهرستان، گفت: امروز گاز به عنوان یکی از مهم ترین زیر ساختهایی است که برای شهرستان ايجاد شده و از این نظر می توان گفت كه بافق اکنون مهمترین زیرساخت توسعه را در اختیار دارد.
وي با اشاره به سخنان استاندار یزد درباره افتتاح گاز شهری بافق، عنوان کرد: زمانی برای افتتاح گاز شهرستان بافق به این شهر می آیم که هزار علمک گاز توسط شرکت گاز استان نصب شده باشد و مردم گرمای وجود گاز را در منازل خود حس کنند.
سید حسینی در حاشیه این مراسم از سه هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در استان خبرداد و گفت: در استان یزد ما وارث بیش از سه هزار پروژه عمرانی نيمه تمام هستیم که اگر این پروژه ها را بخواهیم بر اساس قیمت سال 89 و اعتبارات فعلی تمام کنیم، 20 سال طول خواهد کشید تا پروژه های هشت سال گذشته را به سرانجام برسانیم.
وی افزود : پروژه بزرگراه بافق- یزد یکی از این طرح ها است که دوست داریم هر چه سریع تر به اتمام برسد که الحمدالله با پیگیری های مسئولان استان و شهرستان، همچنین اختصاص اعتبارات و کمکهایی که طی چند ماهه اخیر از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی شده امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به اینکه هر کیلومتر احداث جاده برای دولت بیش از یک میلیارد هزینه در بردارد، خاطر نشان کرد: برای اتمام پروژه بزرگراه یزد – بافق به اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ريال نیاز داریم تا به اتمام برسد.
سید حسینی در پایان از پیگیری دو پروژه مهم در حوزه کاری خود خبر داد و گفت: دو پروژه را  به صورت هفتگی پیگیری می کنم، یکی جاده بافق و دیگری انتقال گاز به بهاباد که به صورت حضوری و تلفنی با مسئولان کشور و استان در میان می گذارم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات