با مشاركت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری؛

پنج زن زندانی محکوم مالی به آغوش خانواده بازگشتند

با مشاركت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، اداره كل زندانها و اقدامات تامينی و ستاد ديه استان و به واسطه کمک خالصانه خيرين، پنج زن زندانی محکوم مالی به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

‌به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،‌به مناسبت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) مراسم آزادي اين تعداد از زنان زنداني با حضور "فاطمه دانش يزدي" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري، "رضا ذو‌الفعلی نژاد" مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی، "‌اسلام افشون" رئيس ستاد ديه استان‌، تعدادی از خادمان بارگاه حضرت امام علي بن موسي الرضا (ع) و چند از از خیرین و خانواده هاي زندانيان  برگزار شد.
مدیرکل ‌دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد  در حاشيه اين مراسم ؛ مشاركت اجتماعي جامعه مدني و نقش خيرين و نهادهاي مردمي در آزادسازي زنان زنداني جرايم غير عمد را حايز اهميت دانست.
"‌فاطمه دانش يزدي" ‌ادامه داد: با صدور هر حکم زندان به ویژه برای زنان، آسیب اجتماعی جدیدی ایجاد می شود.
دانش یزدی افزود: بر اثر حبس هر مادر، جسم و جان فرزندان زخم بر می دارد و این دسته از بچه ها در معرض آشفتگی های رفتاری قرار می گیرند، آرامش خانه ای که زن آن گرفتار حبس شود، رنگ می بازد و دلبستگی عاطفی زوجین مخدوش می شود و در نهایت این آسیب ها خیلی سریع به عرصه اجتماع سرایت می کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات