پيام استاندار يزد به مناسبت اعياد شعبانيه

استاندار یزد به مناسبت اعیاد شعبانیه پیامی صادر کرد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، متن کامل پیام "سید محمد میرمحمدی" به شرح زیر است :

شعبان ماه آكنده از شادي ها و مسرت ها، ماه طليعه انوار الهي و ماه منسوب به حضرت رسول اكرم (ص) و بهاري از سبزه و گل و ريحان فرا رسيده است تا دريچه هاي عشق و نور و رحمت را بگشايد و مومنان را به ميهماني مائده هاي آسماني كشاند ، آنگاه چشمه زلال رمضان را جاري سازد و دلها را جلا و قلبها را صفا و شفا عطا كند.
ميلاد موفور السرور امام حسين (ع) ، امام زين العابدين (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) آغازين روزهاي ماه شعبان را منور كرده است. ميلاد سيد و سالار شهيدان عالم، چراغ فروزان هدايت و كشتي نجات است و در انقلاب اسلامي ايران روز پاسدار نام گرفته است.
ميلاد كسي كه كربلاي او دانشگاه عشق ، نينواي او فرياد رساي عزت و شرف، ياران او اسوه هاي جاودانه ايثار و گذشت ، عاشوراي او شهاب ثاقب شبهاي ظلم و ستم و بيداد است و مرام او فرهنگ حق و حقيقت را در زندگي‌ها جاري و در عمق باورها قرار داده است.
ميلاد كسي كه انقلاب بزرگ اسلامي ما جرقه اي از انوار نهضت و بارقه اي از ايمان و باور اوست. اينجانب اين ميلاد خجسته را به همه مردم شريف و مومن دارالعباده و به همه بسيجيان و ايثارگران و پاسداران كه وارثان پرچم سرخ حسيني و سيراب شدگان كوثر عاشورا هستند، تبريك عرض مي كنم و از خداوند منان مي خواهم تا ما را پاسدار واقعي ارزشهاي الهي و آرمان شهيدان و امام شهيدان و اسلام و ايران و انقلاب اسلامي قرار دهد.
اين ماه و همه همايون ميلادهاي اين ماه عزيز، میلاد امام حسین (ع)، علمدار كربلاي عشق حضرت عباس(ع) ، ميلاد امام سجاد (ع) و حضرت علي اكبر (ع) و علي الخصوص ميلاد منجي عالم بشريت حضرت بقيه الله في الارضين بر رهبر و ملت و دولت مبارک باد.

چراغ صاعقه آن شهاب روشن باد     كه زد به خرمن ما آتش محبت او
 

مطالب مرتبط

شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
افزودن نظرات