پيام استاندار يزد به مناسبت اعياد شعبانيه

استاندار یزد به مناسبت اعیاد شعبانیه پیامی صادر کرد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، متن کامل پیام "سید محمد میرمحمدی" به شرح زیر است :

شعبان ماه آكنده از شادي ها و مسرت ها، ماه طليعه انوار الهي و ماه منسوب به حضرت رسول اكرم (ص) و بهاري از سبزه و گل و ريحان فرا رسيده است تا دريچه هاي عشق و نور و رحمت را بگشايد و مومنان را به ميهماني مائده هاي آسماني كشاند ، آنگاه چشمه زلال رمضان را جاري سازد و دلها را جلا و قلبها را صفا و شفا عطا كند.
ميلاد موفور السرور امام حسين (ع) ، امام زين العابدين (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) آغازين روزهاي ماه شعبان را منور كرده است. ميلاد سيد و سالار شهيدان عالم، چراغ فروزان هدايت و كشتي نجات است و در انقلاب اسلامي ايران روز پاسدار نام گرفته است.
ميلاد كسي كه كربلاي او دانشگاه عشق ، نينواي او فرياد رساي عزت و شرف، ياران او اسوه هاي جاودانه ايثار و گذشت ، عاشوراي او شهاب ثاقب شبهاي ظلم و ستم و بيداد است و مرام او فرهنگ حق و حقيقت را در زندگي‌ها جاري و در عمق باورها قرار داده است.
ميلاد كسي كه انقلاب بزرگ اسلامي ما جرقه اي از انوار نهضت و بارقه اي از ايمان و باور اوست. اينجانب اين ميلاد خجسته را به همه مردم شريف و مومن دارالعباده و به همه بسيجيان و ايثارگران و پاسداران كه وارثان پرچم سرخ حسيني و سيراب شدگان كوثر عاشورا هستند، تبريك عرض مي كنم و از خداوند منان مي خواهم تا ما را پاسدار واقعي ارزشهاي الهي و آرمان شهيدان و امام شهيدان و اسلام و ايران و انقلاب اسلامي قرار دهد.
اين ماه و همه همايون ميلادهاي اين ماه عزيز، میلاد امام حسین (ع)، علمدار كربلاي عشق حضرت عباس(ع) ، ميلاد امام سجاد (ع) و حضرت علي اكبر (ع) و علي الخصوص ميلاد منجي عالم بشريت حضرت بقيه الله في الارضين بر رهبر و ملت و دولت مبارک باد.

چراغ صاعقه آن شهاب روشن باد     كه زد به خرمن ما آتش محبت او
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات