پيام استاندار يزد به مناسبت درگذشت فرمانده سابق انتظامي استان

استاندار يزد به مناسبت درگذشت مرحوم "امير محمد طايفي " ، فرماندهي سابق انتظامي استان هاي يزد و اصفهان پيام تسليتي صادر كرد .

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ، متن كامل پيام "سيدمحمد ميرمحمدي" به شرح زير است:
"انا لله و انا الیه راجعون"
با خبر شديم كه مرد سختكوش، پرتلاش و خوش نام حوزه انتظامي كشور و استان ، شادروان" امیرمحمد طايفي" ، در ايام ماه ميهماني حضرت دوست ، لبيك حضرتش را پاسخ داد و به سوي آن معبود يگانه و ميزبان اين ماه عزيز شتافت.
خدمات ارزشمند و تلاشهاي بي وقفه آن بزرگوار در مقام فرماندهي  انتظامي استان هاي اصفهان و يزد  در راستاي تامين هر چه بيشتر امنيت، حفظ نظم و آرامش عموم مردم بر كسي پوشيده نيست و ياد نيك آن فرمانده فقيد و سعيد ، در دل و ياد همگان، ماندگار و جاودان بوده و خواهد بود.
اينجانب ارتحال جانسوز و تالم برانگيز آن فرمانده‌ي متعهد ، كه مردم داري، دين داري، خدمتگزاري و دلسوزي از خصوصيات بارز ايشان بود، را به مردم شريف و قدرشناس ديار دارالعباده يزد به ويژه به خانواده و بازماندگان گرامي ايشان و نيز به فرماندهي و كاركنان خدوم انتظامي استان يزد، صميمانه تسليت عرض نموده، از درگاه حضرت حق ، براي بازماندگان، صبر جميل و اجر جزيل و براي آن عزيز سفر كرده، غفران و رحمت الهي و حشر با پيامبر مكرم اسلام، حضرت محمد مصطفي(ص) و خاندان مطهرشان را مسئلت مي نمايم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات