پيام استاندار يزد به مناسبت فرارسيدن يوم الله 22 بهمن

استاندار يزد به مناسبت فرا رسيدن يوم الله بيست و دوم بهمن ماه در پيامي، انقلاب اسلامي را ما حصل بهم آميختگي ايمان، مردم و رهبري دانست و اتحاد اين سه ضلع مثلث عشق و نور را رمز جهان شمولي اين نهضت ذكر كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، متن پيام " سيد محمد ميرمحمدي" خطاب به مردم استان به شرح ذيل است:

"يوم الله خجسته 22 بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و آغاز حكومت الله بر زمين همراه با خاطرات ماندگار و حماسه ها و عشق و ايثارها فرا ميرسد و ياد امام راحل و بت شكن، آن مسيحا نفس روزگار ما و آن اسطوره جاودانه كه با تحول ديني، سياسي و مردمي عظيمش نظام سلطه عالم را تزلزل ساخت و نيز خاطره شهيدان گلگون كفن عشق را كه چشم و چراغ هميشگي اين ملت اند در خاطره ها تازه مي سازد تا ما با حضور حماسي در استمرار انفجار نور با خون پاكشان ميثاقي دوباره ببنديم و نهضت بيداري اسلامي در جهان را استمرار بخشيم.
انقلاب اسلامي ما حصل بهم آميختگي ايمان، مردم و رهبري بود و اتحاد اين سه ضلع مثلث عشق و نور، رمز جهان شمولي اين نهضت است.
جهان آينده از آن صالحين و متقين است و پيروزي نهايي اين نهضت وقتي است كه به حكومت جهاني حضرت مهدي موعود (عج) متصل گردد و اين وصال در گرو تقوا و شناخت ماست.
در سال فرهنگ و اقتصاد حسب تأكيدات مقام معظم رهبري وظيفه پاسداري از فرهنگ و ارزش‌ها و مقاومت و ايستادگي در برابر جنگ نرم كه هويت و ايمان ما را مورد تهديد قرار داده بر عهده داريم و هوشمندانه در مسير حق ايستاده ايم.
دولت تدبير و اميد در اين مسير در خدمت صادقانه به مردم كه بفرموده امام راحل ولينعمتان ما هستند از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد و جز به آباداني اين آب و خاك نمي انديشد و دست مردم هميشه در صحنه را مي‌فشارد.
حضور آگاهانه و عاشقانه و گسترده مردم و راهپيمائي وحدت بخش 22 بهمن بي شك آمال بدخواهان ما را به يأس و عزم و اراده ما را در پيشبرد انقلاب اسلامي رقم خواهد زد و روح شهيدانمان را شاد تر خواهد ساخت. بي ترديد همت والا و حضور باشكوه مردم شريف دارالعباده نمادي از اتخاد ملي و اراده قاطع و خلل ناپذير اين ملت بزرگ را بنمايش خواهد گذاشت و دشمن را وادار به پذيرش حقوق مردم ايران خواهد كرد. "


سيدمحمد ميرمحمدي
استاندار يزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات