پيام استاندار يزد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی و ايام ا... دهه مبارك فجر

استاندار یزد در پیامی فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی و ایام ا... دهه فجر را گرامی داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» دراین پیام آورده است:

انقلاب شکوهمند اسلامي ايران، طليعه رهايي انسانيت از خودكامگي بر مبناي تعاليم نبوي و تجلي سرافرازي ملتي است كه فرياد خداخواهي، استقلال، آزادي و خوداتكايي را در گوش جهانيان طنين انداز كرد.

چهلمين سال اين پيروزي ماندگار در تاريخ، فرصتي براي نگاه دوباره به ارزش ها و آرمان هاي انقلاب است تا دريابيم در فراز و فرود ها چه کرده ايم تا بار ديگر با تكيه بر توانمندي هاي علمي و فرهنگي و بهره‌گیری از تجارب ارزشمند این دوران، در سايه حفظ وحدت و همبستگي در ادامه عزتمندانه اين مسير بکوشیم و بدانیم در شرايط امروز بيش از هر زماني مردم داري، همدلي، انسجام و عبور از سلايق گروهي، لازمه غلبه بر مشكلات است.

بي گمان هم اكنون كه در آستانه گراميداشت نقطه عطفي با شكوه در تاريخ مجاهدت هاي دليرانه ملت بزرگ ايران قرار داريم؛ بلند همتي و نوآوري براي فعال سازي بسترهاي نوين از جمله تقويت توانمندي هاي دانش بنيان، بازيابي داشته هاي فرهنگي و سرمايه هاي اجتماعي، اعتماد بیشتر به جوانان، واگذاري امور به بخش خصوصي و حركت به سمت تحقق دولت الكترونيك با تجلي رويكرد اقتصاد مقاومتي و حمايت از كالاي داخلي بيش از گذشته داراي اهميت مي باشد و ضروريست اين موضوعات با تكيه بر آينده نگري مورد توجه ويژه قرار گيرند.

اينجانب همزمان با بلوغ انقلاب شکوهمند اسلامی و درود به روح پرفتوح معمار كبير و  بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران و شهداي گرانقدر اين مرز و بوم؛ فرارسيدن 12 بهمن ماه سالروز ورود تاريخي حضرت امام خميني(ره) به ميهن عزیز اسلامي و فرخنده ايام ا... دهه فجر را  گرامي مي دارم.

با آرزوي صحت و طول عمر بابرکت براي مقام معظم رهبري(مدظله العالی) و تبريك اين ايام به ملت شريف و رشید ايران اسلامی، به ويژه مردم انقلابي و سخت كوش استان يزد، عزت و سربلندي روز افزون این مرز و بوم مقدس را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

مطالب مرتبط

شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
افزودن نظرات