پيام استاندار يزد به مناسبت 12 دی‌ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به یزد و 9دي

استاندار یزد در پیامی 12 دی‌ماه سالروز سفر پر خیروبرکت مقام معظم رهبری به استان یزد و هم‌زمانی هفته وحدت با 9 دی را گرامی داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ
ميلاد مسعود پيامبر اكرم (ص) و امام صادق (ع) و فرارسيدن هفته وحدت را به همه مسلمانان به‌ویژه مردم شريف استان يزد تبريك عرض نموده و تقارن هفته وحدت را با نهم دی‌ماه روز همبستگي و استکبارستیزی و 12 دی‌ماه سالروز ورود پر خیروبرکت مقام معظم رهبري به استان دارالعباده را گرامي می‌داریم.
در این فرخنده ايام كه مؤمنان همدل با ساير اجزاي هستي غرق در شادي و سرورند از وجود مبارك منجي بشريت، رسول مهر و كرامت، حضرت ختمی‌مرتبت براي رفع دسیسه‌های دشمنان اسلام و استكبار جهاني كه با دميدن بر آتش تفرقه، قلوب مسلمين را نشانه گرفته‌اند تا با كاشت بذر كينه و نفاق عظمت اسلام و كيان مسلمين را خدشه‌دار كنند استمدادمی جوییم و از خداي منان می‌خواهیم تا دل‌هایمان را به يكديگر نزدیک‌تر و روح دوستي و اخوت رابین ما فزوني بخشد.
بی‌تردید با بهره‌مندی از آموزه‌های مناسبت‌های اين ايام و اعتصام به حبل‌الله و با تکیه‌بر مشتركات و پرهيز از اختلافات می‌توان سد محكمي در قبال استكبار و طمع‌کاران ايجاد كرد و پله‌های رشد و ترقي را یک‌به‌یک محكم و استوار پيمود.
در اين مقطع زماني كه ملت ما دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در پيش رو دارد هوشمندانه هر ندا و پيام تفرقه‌افکنانه را از حلقوم بيگانه پنداشته و از آن بيزاري خواهد جست و با وحدت و همگامي، پيام نوع‌دوستی، محبت و حق‌طلبی را در عالم طنین‌انداز خواهد كرد و ساير ملت‌ها را به پی‌ریزی دنيايي به‌دوراز زورگويي و بردگي و سرشار از صلاح و سداد فرا خواهد خواند.
از قادر بی‌همتا مسئلت دارم كه همه را در پيروي از انبياء الهي و ائمه اطهار موفق بدارد و روح ملكوتي امام راحل، معمار انقلاب و منادي وحدت اسلامي و احياگر دين و اسلام را غريق رحمت واسعه خويش گرداند و امت را در پيمودن راه او و پاسداشت ميراث گران‌بهای انبياء و اولياء تحت رهبری‌های داهيانه مقام معظم رهبري توفيق روزافزون كرامت فرمايد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات