پيام تشكر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه یزد و استاندار از رهبر معظم انقلاب

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد و استاندار یزد در پيامي مشترك از رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي دامت بركاته تشکرنمودند.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد، متن این پیام بدین شرح است:
بسمه تعالي
محضر مبارك رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي دامت بركاته

باسلام و درود خالصانه و عرض ارادت و تسليت ايام شهادت سيد و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين و با آرزوي صحت و سلامتي كامل براي وجود نازنين آن پرچمدار اسلام ناب محمدي و استمرار كوثر جوشان ولايت.
از آنجا كه پيام گرمي بخش و دل انگيز حضرتعالي در رابطه با سينه زني و مداحي يكي از هيأتهاي عزاداري دارالعلم و دارالعباده يزد موجي از شوق و شعف و غرور برانگيخته است و دلهاي مشتاقان و عزاداران مخلص اهل بيت عصمت و طهارت (ع) و تشنگان كوثر عاشورا را پرشورتر ساخته است، وظيفه دانستيم كه از طرف خود، صدا و سيماي مركز يزد و هيأتهاي محترم عزاداري استان يزد از آنهمه توجه و دقت و لطف و عنايت حضرتعالي تشكر وافر داشته باشيم و عرض نمائيم كه استان يزد اين (( حسينيه ايران ))  از چنين هيأتهايي آكنده است، اينجا قلبها از عشق كربلا لبريز و لبها از ترنم ولايت موج خيز است و حضور عاشقانه و آگاهانه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامي در صحنه‌ها هميشگي است. از خداوند منان تعجيل در ظهور حضرت مهدي (عج) و پيروزي نهائي اسلام بر كفر جهاني را خواستاريم. خداوند وجود پر بركت حضرتعالي را براي اسلام و تداوم انقلاب حفظ فرمايد. با احترام فراوان
محمدرضا ناصري    نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد
سيدمحمد ميرمحمدي استاندار يزد

 

Patovemma.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات