پيام شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد به مناسبت یوم ا... 22 بهمن

شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد به مناسبت راهپيمايي یوم ا... 22 بهمن پيامي را صادر كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان با صدور پيامي ضمن گراميداشت يوم الله 22 بهمن بر حضور گسترده و باشکوه مردم در اين راهپيمايي تاكيد كرد.
متن كامل پيام به شرح ذيل است
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مظهر آزادیخواهی و استقلالجویی ملتی مسلمان است که دفاع از مظلومان و مستضعفان و ایستادگی و مقاومت در برابر زیادهخواهان و بداندیشان را سرلوحه کار خود قرار داده و در مسیر پاسداری و صیانت از آرمانهای متعالی خویش تا پای جان ایستاده و تاریخ را در برابر رادمردی و استقامتش به تعظیم و تواضع وا داشته است.
عالیترین وجه انقلاب عزیز اسلامی ایران، که در پرتو هدایتهای عارفانه، شجاعانه و حکیمانه امام راحل عظیم الشان(ره) محقق گردید، مردمی بودن آن است و این وجه مردمی بودن انقلاب اسلامی است که امروز آن را به عنوان نظامی مقتدر و عزتمند در سطح جهان مطرح نموده و پیشرفت های چشمگیری را در عرصه های مختلف به ارمغان آورده است که انشاا... تا رسیدن به قله های رفیع عزت و افتخار ادامه خواهد یافت. از همین منظر است که مقام معظم رهبري در بیانات خویش تاکید می فرمایند: "انقلاب اسلامی با اتكاء به قدرت مردم ،آسیب ناپذیر است."
مردم عزیز ایران اسلامی، هر سال در تاریخ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن، تصویر درخشانی از دلبستگی خویش به آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و دوستداران خود در سراسر جهان را امیدوار و دشمنان و بدخواهانشان را مایوس و سرخورده می سازند.
امسال نیز که فرزندان عزیز انقلاب اسلامی در کارزار سخت و دشوار مذاکرات هستهای، در مسیر دفاع از دستاوردهای انرژی صلح آمیز هستهای با همه توان كوشش مي كنند،به يقين حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن می تواند بهترین حمایت و پشتیبانی از این مجاهدان عرصه دیپلماسی باشد و آنان را در مسیر دشوار پیش رو امیدوار و گامهایشان را مستحکم تر نماید.
شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و همه شهدای والامقام، از مردم شریف استان دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می نماید تا همگام با سایر مردم در جای جای میهن عزیز اسلامی، در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن حضوری گسترده و باشکوه داشته باشند و بار دیگر در صفوفی به هم فشرده پیام ایستادگی در برابر زیاده خواهان، دفاع از مظلومان و پیام آزادی، رهایی و صلح دوستی خود را به گوش جهانیان برسانند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات