مديركل دفتر مديريت بحران استانداري يزد تأكيد كرد :

پي گيري بحث ريزگردها در استان و شناسايي كانون گرد و غبارها

مديركل دفتر مديريت بحران استانداري يزد گفت : استان يزد به علت كويري و كم آب بودن منشاء توليد گرد و غبار و ريزگردهاست و كانونهاي داخلي در محور يزد - اردكان يكي از كانونهاي مهم در توليد ريزگرد و طوفان شن در استان است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، مديركل دفتر مديريت بحران استانداري يزد در گفتگو با خبرنگار صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران مركز يزد اظهار داشت : سه منشاء توليد ريزگرد و گرد و غبار در استان و خارج از استان داريم. بررسي و پيگيري بحث ريزگردها در استان و شناسايي كانونها و اجراي برنامه هايي براي كنترل و مهار ريزگردها در سال جاري در دستور كار دفتر مديريت بحران استانداري قرار دارد.
محمدحسين امامي ادامه داد : در دو روز آينده شاهد ورود ريزگردها از سمت كشور عربستان خواهيم بود و براي مردمي كه حساسيت دارند يا داراي بيماري تنفسي هستند به ويژه سالمندان و كودكان لازم است مراقبت نمايند، از منزل خارج نشوند و يا از وسايلي كه براي تنفس بهتر است استفاده كنند.
امامي افزود : اميدواريم با هماهنگي دستگاهها به ويژه اداره كل منابع طبيعي استان بتوانيم بحث ريزگردها را با يك مديريت خوب و برنامه بلندمدت تحت كنترل درآوريم و يكي از معضلات و مشكلات بزرگ مردم استان كه بر سلامتي آنها نيز تأثيرگذار است را كاهش داده و حل كنيم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات