پیام استاندار یزد به بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

 استاندار یزد در آستانه برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در شهر اردکان، پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد در آستانه برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهر اردکان، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است؛

 «هنر اصیل و مانای تئاتر، از نقشی ریشه‌دار و مادرگون در عرصه‌های مختلف هنری برخوردار بوده و همواره رسالت خطیر پیام‌رسانی هنرمندانه خویش را در درازای تاریخ به درستی و شایستگی ایفا کرده است.
همین زبان رسا و توانایی بالای هنر تئاتر در انتقال مفاهیم است که رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره بر بهره‌گیری و تولید این هنر اصیل برای تمامی اقشار جامعه تاکید داشته‌اند.
برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» به میزبانی شهرستان فرهنگ دوست و تاریخی اردکان، بستر و فرصت ذی‌قیمتی برای تعاملات بیشتر هنرمندان این حوزه از کشورها و فرهنگ‌های گوناگون بوده و منجر به اعتلا و معرفی چهره‌های موفق کودک و نوجوان استان در حوزه هنر تئاتر و تقویت بنیه این هنر اصیل می‌شود و می‌تواند استان یزد به ویژه شهرستان اردکان را به پرورش پدیده‌هایی موفق و نوظهور در آینده این هنر غنی امیدوارتر نماید.  
برگزاری این جشنواره بین‌المللی هنری، قطعا زمینه‌ساز تقویت روحیه مشارکت اجتماعی در میان آینده‌سازان عزیز این مرز و بوم بوده و به روشنی آنان را با مسئولیت‌های اجتماعی خویش و تقویت فعالیت‌های گروهی از دریچه هنر متعالی تئاتر آشناتر می‌نماید. همچنین بهره‌گیری از فرصت حضور تیم‌های مختلف هنری از سایر کشورها به منظور معرفی ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و گردشگری استان یزد و شهرستان اردکان، مسئله‌ای است که می‌باید در کنار برگزاری این رویداد مهم هنری مدنظر برنامه‌ریزان امر قرار گیرد.
اینجانب با قدردانی صمیمانه از همه عوامل و برگزارکنندگان خدوم و پرتلاش به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری اردکان و سایر نهادها و دستگاه‌ها، حضور مبارک هنرمندان عزیز کودک و نوجوان شرکت‌کننده در این جشنواره بین‌المللی را ارج نهاده، صحت و سلامتی و موفقیت همه این عزیزان را در پرتو الطاف بی‌دریغ الهی از درگاه هنرمند بی‌همتای آفرینش آرزومندم.
بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، به دبیری امیر مشهدی عباس، اسفندماه سال ۱۴۰۲ در شهر تاریخی اردکان یزد برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات