پیام استاندار یزد به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

مهران فاطمی؛ استاندار یزد به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان پیامی صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،در این پیام آمده است؛

ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله )
 
مناجات خدا، استجابت دعا و بندگی مخلصانه از برکات معنوی و تحول آفرین ماه میهمانی خداست و « رمضان » چشمه زلالی است که جان را در زمزمه دعای افتتاح،جوشن کبیر وابوحمزه ثمالی از سحرهای مناجات تا سفره‌های میزبانی افطار به بهترین اذکار و برکت الهی معطر و منور می‌گرداند.
 
اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه فضایل معنوی، ضیافت الهی و تابش آیات نورانی قرآن مجید بر قلب مومنان،به عموم مسلمانان به ویژه مردم خداجوی و مومن استان یزد از درگاه خداوند متعال بهره مندی حداکثری از خوان گسترده الهی در این ماه پر فضلیت و روحانی را برای همگان مسئلت دارم.
 
با درود به روح شهدای عرصه ایثار و مقاومت، امید که با بهره گیری از تعالیم قرآنی و سیره اخلاقی امامت و ولایت به ویژه پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) با محوریت مسجد و در سایه خودسازی، مودت، انفاق، دیگر دوستی، مسئولیت پذیری و همدلی گره گشایی از امور مسلمین ، آزادی قدس شریف و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را شاهد باشیم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات