پیام استاندار یزد به مناسبت درگذشت مرحوم حاج محمود اولیا

استاندار یزد به مناسبت درگذشت مرحوم "حاج محمود اولیا" ، پیام تسلیتی صادر کرد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، متن کامل پیام "سید محمد میرمحمدی " به شرح زیر است :
انا لله و انا الیه راجعون
اخوان گرامي اولياء
سلام عليكم
خبر درگذشت ابوي بزرگوار و مکرمتان موجب تأثر و تألم  گرديد. بي‌شك غم از دست دادن پدر، جانـــــکاه و دشوار است، لكن با لطف و كرم خداوند متعال قابل تحمل خواهد شد.
از زمانی که دست آفریننده و نوازشگر حضرت دوست ، جوانه  انسان  را بر درخت هستی می روياند و بخشی از روح خود را در نهاد اشرف مخلوقات به ودیعه می سپارد، همواره او را با تابشی هدایتگرانه به نمو و کمال فرا می خواند.
خوشا انسانی که این ودیعه فاخر را همچون گوهری نادر در حریر ایمان و عرفان پیچیده و بر سریر نوع دوستی و خدمت، به دور از هر آلایشی، آن جان را به جانان عودت داده و پیوند می زند.
شادروان حاج محمود اولیاء عمری را با ایمان و بندگی خدای جهانیان زیست و با اهتمام به کار خلق و جلب رضايت خالق به سر برد و با افتخار خدمتگزاري اهل بیت اطهار صلوات الّله علیهم اجمعين، دعوت معبود یکتایش را پاسخ گفت.
 اينجانب اين مصيبت مؤلمه را به شما فرزندان بزرگوار، فرهیخته، سلیم و صدیق اولیا و سایر متعلقان و بازماندگان تسليت عرض نموده و از درگاه حضرت احديت براي شما و بازماندگان آن مرحوم طول عمر، صبر جميل و اجر جزيل  و براي آن فقید سعید، رحمت و مغفرت الهي و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسئلت مي‌نمايم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات